superjetze Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 is er een vice city stories mod? waarin ze: de auto's veranderen.. de map... de PEDS.. en als het kan de missies.. ik kon niks vinden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 is er een vice city stories mod?waarin ze: de auto's veranderen.. de map... de PEDS.. en als het kan de missies.. ik kon niks vinden.. Op gtaforums.com zijn er een aantal mensen bezig om dit te realiseren. Ze hebben nog niet veel, maar het is toch de moeite waard om dit te volgen. Ze veranderen wat models en peds, maar missie's geloof ik niet. In ieder geval lees het topic maar eens door, dat is hier te vinden. Greetz, WG. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 waar kan je de beta versie downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 Nergens. Ze zijn het toch nog aan het maken? Als het klaar is uploaden ze de béta, en dan gaan ze eventuele bugs eruit halen en dingen verbeteren. Dat wordt dan de officiele versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2007 (bewerkt) maar op youtube heb ik een beta versie gezien en volgens mij hebben ze beta 3 of 4 a gerealist.. ik heb nu beta 3 gedownload maar het is in het russies.. en er is geen installer.. waar moet ik objects.ide en objects.col neerzetten? Bewerkt: 10 november 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2007 maar op youtube heb ik een beta versie gezien en volgens mij hebben ze beta 3 of 4 a gerealist..ik heb nu beta 3 gedownload maar het is in het russies.. en er is geen installer.. waar moet ik objects.ide en objects.col neerzetten? ik ken wel een mod voor autos en peds meer niet Koen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 en jij bent als een spook die ik nooit gemogen heb.. wat heb ik daar nou aan?! heeft niet iemand een normale beta? niet russie's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 en jij bent als een spook die ik nooit gemogen heb..wat heb ik daar nou aan?! heeft niet iemand een normale beta? niet russie's? Ik heb denk precies de zelfde als jou gedownload had je reactie gezien op gtaforums.com. Ik had alles vervangen met img tool, maar bij mij werkte ie ook niet. Ik wacht nu dus op de VCS mod van Skigockal (als je het zo schrijft) op gtaforums.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.