Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

beste leden,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet steeds van m'n fiets/scooter/motor afval, maar dat ik hoe dat ook blijf zitten? volgens mij was hier een mod/programma voor. Alvast bedankt.

Léon-San Andreas

Geplaatst:
beste leden,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet steeds van m'n fiets/scooter/motor afval, maar dat ik hoe dat ook blijf zitten? volgens mij was hier een mod/programma voor. Alvast bedankt.

Léon-San Andreas

Met de Spaceeinsteins mod kan je de Steedmod aanzetten.

Dat wil zeggen dat je nooit van je motor/fiets afvalt.

Het nadeel, je bent verplicht een new game te starten.

Geplaatst:
beste leden,

Léon-San Andreas

Je kan er ook de nOObmode voor gebruiken. Hier zit ook een never-fall-of-bike mod op. Deze is hier te downloaden. Omdat deze de main.scm vervangt zul je dus wel een new game moeten beginen, maar als je dat niet wilt kun je hier een 100% savegame downloaden :)

Geplaatst: (bewerkt)
beste leden,

Léon-San Andreas

Zou je misschien was specifieker kunnen zijn? de Spaceeinsteins en de Steedmod? ik snap niet wat je daar mee bedoelt. Hoe kan ik dat downloaden en installeren?

Edit: net te laat, ik ga is effe kijken.

Edit: dat is noobmode V2, ik heb net een patch gebruikt en heb nu dus V1, omdat ik dacht dat ik moest gaan modden ..

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:
beste leden,

Léon-San Andreas

Zou je misschien was specifieker kunnen zijn? de Spaceeinsteins en de Steedmod? ik snap niet wat je daar mee bedoelt. Hoe kan ik dat downloaden en installeren?

Edit: net te laat, ik ga is effe kijken.

Edit: dat is noobmode V2, ik heb net een patch gebruikt en heb nu dus V1, omdat ik dacht dat ik moest gaan modden ..

Je snapt het verkeerd,

De noobmode V2 houdt in, de 2de versie van de noobmode.

Bij V1 zaten miss. bugs en nieuwe functies maar deze is voor GTA SA V1, want GTA V2 is niet te modden!

Elke mod is voor GTA V1 omdat de V2 niet te modden is vanwege die hot coffe mod,heeft R* games dat eruit gehaald.

Maar ontopic:

Als je de fiets,scooter of motor 50000 kilo maakt, dan is het moeilijk om eraf te vallen, dit weet ik niet zeker.

Dit doe je in de handling.cfg, Handling.cfg uitgelegt

Door dit te doen, hoef je geen nieuwe safegame te gebruiken.

maakt je dat niks uit,dan zou ik de noobmode of spaceeinsteins mod installeren.

En die spaceeinstein mod, daar zit volgens mij de Steedmod erin. dit weet ik niet zeker.

Greetz Ferryn

Geplaatst:

Nou zeg, ben ik de enige die een lap tekst in het Engels heeft gelezen

van Spaceeinsteins mod?

Het antwoord, Ja.

De steedmod oftewel bekend als Never fall off from bike.

Dat wil zeggen dat je nooit kan eraf vallen van een motor/fiets/brommer/scooter.

Ook rij je keihard tegen een muur aan, je blijf er nog steeds zitten!

De versie 3.0 is de nieuwste en de beste!

Geloof me maar want die heb ik ook!

Wil je toch de Spaceeinsteins mod gebruiken, dan kan ik je een paar savegames

sturen.

Savegame 1 is de voltooide missie van "Wuzi Mu".

Savegame 2, alle missies van Ctalina voltooid.

Als je ze wilt, zeg het maar ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...