Jump to content

Wil jij een nieuwe pc halen?

Recommended Posts

Geplaatst:

www.gamelux.nl/articles/4735

Lees dit artikel goed door, er staan 3 best buy game pcs voor je van 3 verschillende prijsklasses, let op dat er nog verzendkosten etc bijkomen maar zo kun je wel een goed systeempje in elkaar zetten

Nee ik rip het niet maar zon artikel is altijd goed om aan anderen te laten zien.

Geplaatst:

Kan je net zo goed naar Hardware.info gaan of het Gamez forum.... Je kan ook advies vragen op Tweakers.net.

Bij Gamez:

Systeemprijzen

Budget systeem - €500,-

Multimedia systeem - €800,-

Game systeem - €1200,-

High-end system - €1500,-

Ultra-high systeem - €1800,-

Xtreme Machine - € teveel,-

Op hardware.info

klik

Let op! Het zijn complete computers

Verder vind ik dat je altijd het beste gewoon wat kan rondkijken en dan vragen, er kunnen altijd fouten zitten in die configuratie.

Geplaatst:

binnenkort ga ik een high end pc halen , rond de 1500 euro. samenstellen @ alternate. lekker goedkoop :Y

Geplaatst: (bewerkt)
binnenkort ga ik een high end pc halen , rond de 1500 euro. samenstellen @ alternate. lekker goedkoop :Y

Azerty is goedkoper.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:
Kan je net zo goed naar Hardware.info gaan of het Gamez forum.... Je kan ook advies vragen op Tweakers.net.

Bij Gamez:

Systeemprijzen

Budget systeem - €500,-

Multimedia systeem - €800,-

Game systeem - €1200,-

High-end system - €1500,-

Ultra-high systeem - €1800,-

Xtreme Machine - € teveel,-

Op hardware.info

klik

Let op! Het zijn complete computers

Verder vind ik dat je altijd het beste gewoon wat kan rondkijken en dan vragen, er kunnen altijd fouten zitten in die configuratie.

ja tuurlijk is dat beter, het is meer om je een beetje een idee te geven wat je allemaal kunt halen met de verschillende prijsklasses.

Geplaatst:

De computermarkt gaat zo ontzettend snel dat er bij wijze van spreken elke maand wel nieuwe, betere en soms goedkopere configuraties te verkrijgen zijn. De links genoemd in dit topic zijn over een aantal maandjes alweer verouderd. Daarom is het gewoon altijd verstandig jezelf goed te laten informeren voordat je een systeem koopt..

Over het algemeen is een webshop voordeliger dan een winkel, maar dat betekend niet meteen dat het ook betere systemen zijn. Ga dus ook informeren bij computerwinkels bij jou in de buurt..

De titel van dit topic heb ik iets aangepast, zodat het wat algemener is. De onderdelen gebruikt in een zelf samengesteld systeem is erg persoonlijk, en kan dus bij iedereen verschillen.

Geplaatst: (bewerkt)
Kan Er hier ff IEmand advies geven over het sneller maken van je PC want de mijne is zo traag

Je kunt je processor overklokken, kun je de snelheid zo'n 10% mee opkrikken, moet je wel heel goed oppassen dat hij koel genoeg blijft en even alles over uitpluizen want je kunt je cpu zo slopen: KLIK!

En je kunt natuurlijk nieuwe onderdelen kopen, ik koop zelf altijd hier. Moet je wel zelf alles in elkaar bouwen. Bijvoorbeeld geheugen (heel makkelijk in te bouwen). Maar je als je een groter budget hebt kun je natuurlijk nieuwe processor en videokaart ofzo kopen.

Je kunt ook altijd bij een computerwinkel in de buurt vragen, die kunnen je eht waarschijnlijk ook in mekaar zetten. Wat je overigens ook bij sommige sites kan doen

Bewerkt: door Naudin
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...