peter99 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Ik ben nu begonnen aan PHP MyAdmin en heb op de website van Php MyAdmin deze versie gedownloadt : 2.11.1.2-english ik heb al begrepen dat het op je server moet installeren,maar mijn vraag is nu; Ik laat mijn website en alles hosten bij een bedrijf, waar moet ik php MyAdmin installeren op de server ? Ik had al gekeken bij overige, daar stond wel php MyAdmin bij, maar als ik daar op drukte moest ik een naam en een wachtwoord invoeren. alvast bedankt Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Als je host heeft aangegeven dat het PHP ondersteunt en dat je een MySQL database hebt, hoef je zelf geen PHP MyAdmin te installeren op de server. In dat geval staat het er namelijk al op en zul je als het goed is een link, wachtwoord en gebruikersnaam hebben. Bij sommige hosts moet je eerst een database aanvragen. Mocht er onverhoopt geen PHP MyAdmin op de server staan, maar is er wel een database beschikbaar, informeer dan bij je host of ze met een ander programma werken, of vraag of ze PHP My Admin willen installeren. Ondersteunt de host geen PHP of heeft je host geen MySQL database voor jou beschikbaar, dan heeft het ook geen zin om PHP MyAdmin te installeren, want het werkt namelijk samen met de database, die je dus niet hebt. Daarnaast zullen betaalde hosts het ook niet altijd waarderen als jij programma's op hun server installeert. Wat heb je dan aan PHP MyAdmin, vraag je je dan waarschijnlijk af? Het is voor mensen die op hun eigen pc PHP en MySQL geïnstalleerd hebben en de database makkelijk willen beheren, met behulp van PHP MyAdmin dus. Reageren
peter99 Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 er staat wel een link naar php MyAdmin, maar ik heb daar dus geen wachtwoord voor, met mn wachtwoord en gebruikersnaam van mijn domeinnaam lukt het niet. ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Informeer bij je host wat je daar moet invullen en of je er nog iets voor moet aanvragen. Misschien dat je host een FAQ heeft op hun website voor dit soort vragen, zodat je niet op een antwoord hoeft te wachten. Reageren
peter99 Geplaatst: 9 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Deftig gezegd: Zojuist, wil ik graag melden, dat ik tenslotte in mijn PHP MyAdmin ben gekomen dat zij de FAQ van mijn het bedrijf waar ik mijn site host, heel erg bedankt voor de tip Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.