GewoonMarco Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Hallo, De laatste tijd heb ik erover nagedacht om een Stuur met Pedalen te kopen voor op m'n pc, zodat het spel nóg echter word xD Zou het mogelijk zijn om deze te gebruiken in GTA San Andreas ? zou het dan Plug & Play zijn, of moet je eerst nog 10-tallen drivers gaan installeren ? Heeft iemand hier ervaring mee ? Marco. Reageren
joshoon Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 IK heb dit ook ooit gedaan... Als je wou lopen moest je gaspedaal gebruiken... Alleen was dit een slechte ervaring, Ik weet het niet meer precies... Maar de camera in Sa stond steeds niet goed... Of het gastje en auto reden niet goed enzo. Dus het is niet bepaalt mooi... Ik weet wel in Driv3r is het wel mooi... En in Need For Speed. Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 het kan zoverre ik weet, weleens gedaan op me ps2 dan alleen met rondlopen kun je niet naar voren lopen en is het dus als je alleen puur gaat rijden Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 het kan zoverre ik weet, weleens gedaan op me ps2 dan alleen met rondlopen kun je niet naar voren lopen en is het dus als je alleen puur gaat rijden Reageren
joshoon Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 het kan zoverre ik weet, weleens gedaan op me ps2 dan alleen met rondlopen kun je niet naar voren lopen en is het dus als je alleen puur gaat rijden Zo ging het ook ibj mij ongeveer ja Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 in andere woorden, het is leuk voor een keer alhoewel je het niet echt lang zult doen achter elkaar ( want je wil toch weer gaan schieten of de politie sleurt je uit de auto op bepaalde moment en ga maar door ) dus voor GTA zou ik geen stuur/pedalen gaan halen. Reageren
Rullez Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Hallo,De laatste tijd heb ik erover nagedacht om een Stuur met Pedalen te kopen voor op m'n pc, zodat het spel nóg echter word xD Zou het mogelijk zijn om deze te gebruiken in GTA San Andreas ? zou het dan Plug & Play zijn, of moet je eerst nog 10-tallen drivers gaan installeren ? Heeft iemand hier ervaring mee ? Marco. Kijk een stuur en pendalen is zeker leuk. Maar ik denk dat je dit puur alleen voor race games gan gebruiken. Dus zoiets als NFS, F1 en dit soort race spellen. Zelf heb ik goede ervaringen met onbekende merken. Ik zelf houd meer van een leer sport stuurtje wat best wel strak stuurt. Zo vlieg je nooit snel de boogt uit. Als ik het goed heb kost het ongeveer 40 euro. Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Je kunt GTA prima met een stuurtje bedienen! Met SAAC (van ToCa Editing Team) word gewoon alles ingesteld om het goed te kunnen spelen met een stuurtje. Hier te downloaden: http://www.vgpro.com/games/pc/grand_theft_....html?tab=games Deze vreemde link omdat de ToCa site ff down is. Reageren
T@rget Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Idd. Ik deed het ook altijd in MTA met een Xbox controller via een adapter dat je je Xbox Controller in een USB-Poort kan doen. Werkt behoorlijk goed alleen lopen niet echt. (Maar dat kan toch niet in MTA) Gebruik het nu niet echt meer omdat MTA Niet met Vista werkt en in singleplayer is het alleen maar vervelend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.