Jump to content

Stuur & Pedalen werkend in GTA SA ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

De laatste tijd heb ik erover nagedacht om een Stuur met Pedalen te kopen

voor op m'n pc, zodat het spel nóg echter word xD

Zou het mogelijk zijn om deze te gebruiken in GTA San Andreas ?

zou het dan Plug & Play zijn, of moet je eerst nog 10-tallen drivers gaan installeren ?

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Marco.

Geplaatst:

IK heb dit ook ooit gedaan...

Als je wou lopen moest je gaspedaal gebruiken...

Alleen was dit een slechte ervaring,

Ik weet het niet meer precies...

Maar de camera in Sa stond steeds niet goed...

Of het gastje en auto reden niet goed enzo.

Dus het is niet bepaalt mooi...

Ik weet wel in Driv3r is het wel mooi...

En in Need For Speed.

Geplaatst:

het kan zoverre ik weet, weleens gedaan op me ps2 dan alleen met rondlopen kun je niet naar voren lopen en is het dus als je alleen puur gaat rijden

Geplaatst:

het kan zoverre ik weet, weleens gedaan op me ps2 dan alleen met rondlopen kun je niet naar voren lopen en is het dus als je alleen puur gaat rijden

Geplaatst:

Zo ging het ook ibj mij ongeveer ja

Geplaatst:

in andere woorden, het is leuk voor een keer alhoewel je het niet echt lang zult doen achter elkaar ( want je wil toch weer gaan schieten of de politie sleurt je uit de auto op bepaalde moment en ga maar door )

dus voor GTA zou ik geen stuur/pedalen gaan halen.

Geplaatst:
Hallo,

De laatste tijd heb ik erover nagedacht om een Stuur met Pedalen te kopen

voor op m'n pc, zodat het spel nóg echter word xD

Zou het mogelijk zijn om deze te gebruiken in GTA San Andreas ?

zou het dan Plug & Play zijn, of moet je eerst nog 10-tallen drivers gaan installeren ?

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Marco.

Kijk een stuur en pendalen is zeker leuk. Maar ik denk dat je dit puur alleen voor race games gan gebruiken. Dus zoiets als NFS, F1 en dit soort race spellen. Zelf heb ik goede ervaringen met onbekende merken. Ik zelf houd meer van een leer sport stuurtje wat best wel strak stuurt. Zo vlieg je nooit snel de boogt uit. Als ik het goed heb kost het ongeveer 40 euro.

Geplaatst:

Idd. Ik deed het ook altijd in MTA met een Xbox controller via een adapter dat je je Xbox Controller in een USB-Poort kan doen. Werkt behoorlijk goed alleen lopen niet echt. (Maar dat kan toch niet in MTA) Gebruik het nu niet echt meer omdat MTA Niet met Vista werkt en in singleplayer is het alleen maar vervelend :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...