Jump to content

Hitman

Recommended Posts

Geplaatst:

Hitman The Movie

Hitman is een game dat gaat over een kale huurmoordenaar.

Zijn codenaam is nr.47

Er zijn 4 verschillende games uitgekomen de laatste was: Blood Money

Eind 2007 komt er een film uit van Hitman.

Hier de trailer:

Ik ben erg benieuwd naar deze film!

Omdat ik de spellen echt super vind zal de film ongetwijfeld ook super zijn!

Al snel zal ik naar de bioscoop gaan om hem te kunnen kijken :Y

Greetz,

GrandTheftTwanO

Geplaatst: (bewerkt)

alles spellen uitgespeeld en deze word zeker weten kijken (8)

wie speelt die rol trouwens ?

jason stathom ? :?

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
alles spellen uitgespeeld en deze word zeker weten kijken (8)

wie speelt die rol trouwens ?

jason stathom ? :?

Nee,het is de acteur Timothy Olyphant. ;)

Geplaatst:

Is dit misschien de eerste keer dat ze een film maken van een spel in plaats van andersom? Het valt me namelijk op dat dit de eerste keer is dat ik dat hoor.

Geplaatst:
hij lijkt egt niet op de hitman uit de game :duh:

nee dat ljkt me logichs :7

vedder vind ik de spellen leuk maar ben geen superfan dus zal de film niet in de bios zien ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
Meestal floppen films die gebaseerd zijn op spellen. Dus ik ga 'm helaas niet kijken :N

Je zegt: meestal dus niet alltijd..

Je kan toch een gok wagen om hem te gaan kijken ^_^

Geplaatst:
Meestal floppen films die gebaseerd zijn op spellen. Dus ik ga 'm helaas niet kijken :N

Haha jaaaaa oké ^_^ Maar dan wacht ik liever op de DVD voordat ik strax een tientje heb verspild! ;)

Geplaatst:

Haha jaaaaa oké ^_^ Maar dan wacht ik liever op de DVD voordat ik strax een tientje heb verspild! ;)

dagobert_1.jpg:puh:

Geplaatst:

Alle spellen van de Hitman serie heb ik uitgespeeld, eerste en laatste deel vind ik gruwelijk goed. Deze serie vind ik echt geweldig.

De trailer ziet er goed uit. met het pak ziet Timothy Olyphant er redelijk uit als Agent 47.

Ik weet niet of het een goede film gaat worden, of hij zo goed wordt als ik de serie vindt. Agent 47 heeft (bijna) geen emoties en wordt ook niet verliefd, in een film is dit meestal wel het geval. Dit gebeurd vaak omdat regisseurs daar een verhaal omheen bouwen en dat het grote publiek aantrekt. Ik hoop echter dat dit nieg gebeurd en dat er rekening wordt gehouden met de gamers.

Ook wil ik dat het niet een gesloten einde wordt: Dat is in de spellen ook niet zo.

Het afstandelijke, en dat je alles zelf uit moet zoeken, emotieloos vind ik mooi aan de spellen, hoop van harte dat dat ook zo is bij de film, die ik zeker ga kijken.

Geplaatst:

Ik vind dat juist zo typisch, een meedogeloze huurmoordenaar of ander soort personage die geen emoties laat zien. Dat concept heb ik nu wel vaak genoeg gezien.

• 2 weken later...
Geplaatst:

*bump*

Ik zal zeker gaan kijken.Ze zeggen ook dat er een Halo 3 film komt..

Maar in de film is Agent 47 een weeskind metharde opvoeding,in de game was hij toch een geexpirimenteerde kloon?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...