HerrieM Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Er gaan geruchten dat er een Halo film gemaakt wordt, niet een Halo 3 film. Echter is de film voor onbepaalde tijd uitgesteld, dus of die er komt weet ik niet. Over Hitman, ik heb de film gezien, en ben niet echt onder de indruk. Er is een actie, maar de film is niet meeslepend. Lees vanavond OWN voor een uitgebreide review. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Over Hitman, ik heb de film gezien, en ben niet echt onder de indruk. Er is een actie, maar de film is niet meeslepend.Lees vanavond OWN voor een uitgebreide review. Is hij eigenlijk overeenkomend met de game? Of is Hitman helemaal niet dezelfde als in de game? Zelf heb ik Hitman : Blood money uitgespeeld. De game's zijn super, echt professioneel moorden zonder dat mensen rondom je doorhebben. Als je de game speelt zit je vol spanning achter je pc, echt topgame. Ik weet het nog niet of ik hem ga bekijken, denk eerder dat hij gaat floppen en zeker geen succes haalt zoals de game.. Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Hitman is op het moment op 25 procent voordat ik hem kan gaan kijken. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Over Hitman, ik heb de film gezien, en ben niet echt onder de indruk. Er is een actie, maar de film is niet meeslepend.Lees vanavond OWN voor een uitgebreide review. Is hij eigenlijk overeenkomend met de game? Of is Hitman helemaal niet dezelfde als in de game? Zelf heb ik Hitman : Blood money uitgespeeld. De game's zijn super, echt professioneel moorden zonder dat mensen rondom je doorhebben. Als je de game speelt zit je vol spanning achter je pc, echt topgame. Ik weet het nog niet of ik hem ga bekijken, denk eerder dat hij gaat floppen en zeker geen succes haalt zoals de game.. het lijkt me ook moelijk om die effecten die in het spel zit in de flilm uit te werken , zeker op de mannier hoe je het spel speelt en de locatie's zoals in een slacht huis met bloed en dooie dieren aan de muur lijkt mij dat dit niet word uitgewerkt , en dat houdt mij tegen. Reageren
gybrus Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Is dit misschien de eerste keer dat ze een film maken van een spel in plaats van andersom? Het valt me namelijk op dat dit de eerste keer is dat ik dat hoor. Nee zeker niet de eerste keer: Doom- Film die van de Doom serie is afgeleid. Resident Evil- Resident evil game serie. Komt overigens alweer een tweede resident evil film... Nu dan ook Hitman. Voor mijn gevoel konden ze beter een acteur nemen die iets gespierder is en een iets bredere kop heeft, dan krijg ik toch meer de hitman feeling. Zoals al gezegd een beetje cliché onderwerp in de film een huurmoordenaar die geen gevoelens toont en bijna ongrijpbaar is en die waarschijnlijk aan het einde van de film een happy ending heeft... (Zie "The Bourne" serie.(Die overigens best leuk is )) Ik krijg toch een beetje het gevoel dat ze tegenwoordig een beetje inspiratie loos zijn. "Goh waar zal ik nu eens een film over maken."gedachte.. Voor mij toch maar de klassiekers.. ,K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.