Jump to content

MTA server Configuren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap het met een server configuren op MTA:SA niet helemaal met AES! hoe moet hij in de browserlijst!

Thanx Ghostman _O_

Bewerkt: door Ghostman
Geplaatst: (bewerkt)
Ik snap het met een server configuren op MTA:SA niet helemaal met dat ewoud gedoe bij de FAQ. ik heb het geprobeerd maar snap er niks van!!!!! kan iemand me helpen plz!

Thanx Ghostman _O_

Om dan op Ewoud zijn tutorial voort te gaan, je kan dus deze (klik hier) tool van Ewoud gebruiken. En dan kan je alles invullen zoals jij het wilt. Alles staat al vrij goed je moet wel nog een paar dingen invullen maar er staat overal een goede beschrijving bij dus ik neem aan dat je dan vanonder op genereer duwt en een hele tekst terug krijgt.

Nu ga je in windows verkenner naar .../MTA Server/mods/race en dan open je met kladblok het bestand "mtaserver.conf" en dan doe je Ctrl + A en duw je op backspace om alle tekst weg te doen. Dan plak je alle tekst die de tool van Ewoud terug gaf. :Y (Letop: je moet je server wel opnieuw opstarten vooraleer de aanpassingen in server.conf ingeladen worden en dus gewijzigd zijn.)

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...