Jump to content

BD, gang logo

Recommended Posts

Geplaatst:

Bd heeft zijn bekende logo, maar hij is te groot.

Wat mijn vraag nu is : wil iemand hem in de hoogte verkleinen, en mischien een ander lettertype, maar wel graag hetzelfde plaatje. :Y

Type: Signature

Stijl: GTA IV en mooi

Grootte: Zou het zo niet weten, een standaard logo grootte. 8)

Afbeelding:

logoproberenxs1.jpg

Maar voor de huidige afbeelding moet ik even zoeken...

Tekst: BeaT DowN HQ, of BeaT DowN Hoofdkwartier ( en dan hoofdkwartier onder BeaT DowN :puh: )

Rand: maakt niet uit, wat beter staat. :Y

Kleuren: Ook de kleuren maken niet uit.

Ik zou wel graag de logo in dezelfde albeelding houden, het is DE logo van BD en iedereen herkend hem ook. 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik wel. :Y Maar wat moet je nou precies doen? :$ Want eerst zeg je dat je alleen het plaatje hoeft te verkleinen, en daarna moet er ook een compleet nieuw lettertype bij enzo. Wat is het nou? :puh:

EDIT: Oké, is goed. 8) Maar nu ben ik vergeten te vragen naar hoeveel pixels hij precies verkleind moet worden. :$ Want verkleinen is natuurlijk een ruim begrip, je kunt een plaatje verkleinen naar bijvoorbeeld 400 x 300 pixels, maar je kunt ook een plaatje verkleinen naar 50 x 35 pixels. Dus hoe veel moet hij precies verkleind worden? :)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)
Doe ik wel. :Y Maar wat moet je nou precies doen? :$ Want eerst zeg je dat je alleen het plaatje hoeft te verkleinen, en daarna moet er ook een compleet nieuw lettertype bij enzo. Wat is het nou? :puh:

Graag verkleinen. :puh:

Maar als het mooier uitkomt ook graag een nieuw letterrype. 8)

EDIT: Ik zou het niet weten, de lengte is goed nu, ik zou hem alleen in de hoogte een stuk kleiner willen hebben.

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

Oké, is goed man. 8) Ik heb het plaatje dus een flink stuk in de hoogte verkleind, de breedte heb ik gewoon gelaten zoals 'ie was. Verder een zwarte border er omheen gezet. Ik heb 2 versies gemaakt, één versie waar ik dus alleen het plaatje verkleind heb en er een border omheen gezet heb, en één versie die ik mooi bewerkt heb, ook met een ander lettertype enzo. Hier de 2 versies, ik vind versie 1 persoonlijk het mooiste. Kijk maar welke jij zelf het mooist vindt:

Versie 1:

beatdown2rv6.gif

Versie 2:

beatdown1au8.gif

Veel plezier ermee. :) Als er iets niet goed is, of je wilt dat er nog iets veranderd wordt, laat het even weten. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...