game~skater Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 ik heb google SketchUp gedownload, heb er een dag mee kunnen doen en nu loopt hij na 5 minuten vast... weet iemand wat ik hieraan kan doen kan iemand een link naar de download voor 3d max geven... als ik dan zo'n programma heb, zou ik graag een paar textuurs maken voor auto's in GTA SA. kan dan iemand een download geven voor een auto (geef tegen die tijd wel aan welke auto ik wil) wat ik heb zelf geen GTA SA meer... alvast bedankt.. Reageren
K.O. Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 SketchUp en 3DSMax zijn 3D programma's, daar maak je 3D modellen mee; geen textures. Voor textures gebruik je bijv TXD Workshop en een programma als Paint (Shop Pro) of Adobe Photoshop. Wat heb je aan het modden van GTA als je het zelf niet hebt!? Je zou natuurlijk de bestanden wel aan kunnen vragen in het "Bestanden-aanvraag"-topic. 3DSMax is niet legaal volledig gratis te downloaden. Je kunt wel een (30-day?)-trial downloaden op de officiele site. Met Google heb je die zo gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.