gaastra Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 hoe kan ik superman worden ik sa ik weet dat je blank moet worden maar hoe gaat dat en hoe kan ik dan superman worden en hoe krijg ik superman krachten????? reageeer ff Reageren
Dastard Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Daarvoor moet je een mod downloaden,ik zoek hem even op voor je.. EDIT:Klik EDIT 2:Je hebt ook IMGTool nodig,klik! En een TUT is hier: Klik! @ Hieronder:Geeft niets joch,zolang hij tevreden is Bewerkt: 10 november 2007 door Dastard Reageren
Arthis Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) hier een superman mod. te instaleren met de IMG tool. Hier een handleiding edit: Dastard was me net voor Bewerkt: 10 november 2007 door m.r.gido Reageren
gaastra Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 h et is wel voor ps2 kan ik die mod ddan nog gebruiken of nie??? Reageren
kelwin Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 nee je kan mods allen gebruiken op de pc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.