Jump to content

heist missie cop wheels en 1e missie zero

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor Cop Wheels is een handigge strategie, de moeilijkste motor is vlakbij het Las Venturas airport, en ik zou deze ook als laatste doen. Je moet proberen op een afstandje te gaan staan en met een sniper, ak-47 of m4 de cop al dood te schieten voordat hij op zijn motor kan stappen. Je krijgt maximaal 2 sterren (Hoger indien je al wanted sterren hebt) je moet dan naar een pick-up gaan die handig uitkomt, voor cop bribes kan je hier kijken: Cop Bribes Vindplaatsen. Als je geen of 1 ster hebt zou ik aanraden weer naar de volgende te gaan, 2 is erg irritant, want als je de motor op de truck hebt geparkeerd en je springt eraf, zal er meestal meteen een cop aankomen rijden. Misschien komt de wikigta pagina ook van pas: >klik<

Wat betreft de Eerste missie Air Raid, die moet eigenlijk wel haalbaar zijn, maar! Blijf vooral niet naar dezelfde plek gericht. Je moet rondjes draaien, je kan de vliegtuigjes op afstand goed zien, meestal komen van de linker kant groepjes met vliegtuigen, kijk hier voor uit. Alleen vliegende vliegtuigen komen overal vandaan, probeer dus een beetje tactisch rondjes te draaien met het beeld zodat je alle vliegtuigjes neer kan halen. Als je het niet erg vindt cheats te gebruiken kan je altijd deze code invoeren (Alle voertuigen in de buurt ontploffen):

R2, L2, R1, L1, L2, R2, SQUARE, TRIANGLE, CIRCLE, TRIANGLE, L2, L1. Als je er nog niet helemaal uitkomt kan je op alles schieten wat beweegt, dat is nog makkelijker. Hier kan je trouwens nog wat tips vinden, >klik<. Veel succes met de missies behalen :).

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb airraid al gehaald maar copwheels nog niet

Probeer Copwheels nog een paar keer met de tips van Bigstijn, misschien helpen ze. Als het je echt niet lukt na deze paar keer kan je ook je savegame posten en het ons laten doen in het savegame-aanvraag gedeelte

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

ik heb nog een tip voor cop wheels...

blijf rustig, ik bleef ook hangen bij die missie.

maar na een tijdje had ik 3 sterren toen kwam ik net een bribe tegen met 2 sterren is het nog wel redelijk naar de motoren rijden.

bij 3 sterren komen de wagen op het laatste moment voor je rijden.

nogmaals mijn tip: stay calm

ik blijf nu al 6 maanden hangen bij die missie altijd bij die laatste moto ontploft de oplegger als de tijd gedaan is terwijl ik dan op die oplegger sta HULP A.U.B

Bewerkt: door GTA-Sheep
Afbeelding verwijderd
Geplaatst:
ik blijf nu al 6 maanden hangen bij die missie altijd bij die laatste moto ontploft de oplegger als de tijd gedaan is terwijl ik dan op die oplegger sta HULP A.U.B

misschien iets of veel sneller rijden,

Geplaatst:

De oplegger / Packer zal met de klok mee rond Las Venturas over de Julius Thruway rijden, probeer om ook met de klok mee de motoren te stelen. Begin dan bijvoorbeeld met de motor bij het ziekenhuis / vliegveld. Op die manier hoef je niet zo ver te rijden om bij de Packer te komen. Dan zou een gemiddelde van 2 minuten per motor haalbaar moeten zijn, dus in totaal 8 minuten van de 12 minuten totaal. Dan heb je nog een speling van 4 minuten en zorg van te voren, voordat je de missie start, dat je al een snel voertuig tot je beschikking hebt om zo snel bij de eerste motor te arriveren. Succes ^_^

Edit @ hieronder: Oefening baart kunst en anders een savegame aanvraag indienen:

-PC >klik<

-PS2 >klik<

Geplaatst:

Probeer eens bij de missie Copwheels om een sniper te nemen en dan van een afstand te gaan schieten, ik heb hem ook pas in de 3e of 4e keer gehaald (de auto ontplofte :duh: ) maar goed.

Probeer dat eens en uhmm gezegde oefenen baart kunst

Tijmentje5 :cya:

Ik heb al een sniper, een Desert Eagle, een AK-47 en een machinegeweer gebruikt, maar geen enkele heeft gewerkt. Hoe moet ik die missie nu halen?

Bewerkt: door Bling
Schreeuwerige tekst naar normale en leesbare tekst veranderd.
Geplaatst:

Je gaat op een ander gebouw staan en schiet met een sniper op een afstandje op die agent.

(ik weet niet of je codes wil gebruiken) maar anders doe je de code van de jetpack PC: YECGAA (verder weet ik niet ik speel PC) en je vliegt ernaar toe en dan ga je zo de heletijd door.

Succes :tu:

Tijmentje5 :cya:

ik wil de codes wel gebruiken maar het is voor ps2 en mag ik je toevoegen als vriend

Als je codes voor de PS2 wilt moet je op >>deze<< pagina kijken. Hier staan alle cheats. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...