Arthis Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 hallo, omdat ik niet zo'n goede ervaringen heb met Sami wil ik mods voortaan zelf instaleren. is dat moeillijk? en kan iemand goed uitleggen hoe dat moed? thanks. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Ik zou deze post eens doorlezen, zoals in de post staat raad ik zelf de img tool 2.0 aan, deze is wel iets moeilijker te begrijpen, maar hiermee kan je alles instaleren. Met sami kan je enkel auto's instaleren, aldus hier de post: >klik<. Sami is inprincipe makelijk te begrijpen, je moet de mod downloaden (Let wel op, meestal staat er bij 'For img tool' of 'For SAMI', soms ook 'For Sami and IMG Tool 2.0) en vervolgens uitpakken met winrar, zoals je dat ook met savegames doet. Nu moet je sami openen, als het goed is kan je kiezen uit Instal a mod, vervolgens kan je een paar dingen selecteren. Ik heb sami niet op deze computer staan, als ik dat wel had zou ik even kijken. Maar ik zou dus altijd een map selecteren. Nu moet het dus wel een geschikte map zijn, als je de map geselecteert hebt en hij goed is, krijg je een scherm met de handlings (Deze zitten meestal bij gemodde auto's, verandere handlings) en als je dan op next drukt, krijg je het voertuig waar je de mod over heen wilt plaatsen. Dit is meestal automatisch geselecteert omdat de mod voor een auto is gemaakt, en niet voor andere. Als je nu op instal of weer next drukt is de mod geinstaleert. Je moet overigens wel Versie 1 hebben om mods te instaleren, als je niet weet welke versie je hebt: Versie 1.00: Dit kan je nergens zien, je kan dit alleen bij v2.00 en v1.1 zien. Versie 1.1: Dit kan je rechtsonder in het menu zien, het hoofdmenu bedoel ik hiermee. Versie 2.00: Dit kan je ook rechtsonder in het menu zien, aldus het hoofdmenu. Als je versie 2.00 hebt kan je met deze patch ondanks toch modden: San Andreas Downgrader/ Patcher. Veel succes ik hoop dat je het nu wat beter snapt . Bewerkt: 10 november 2007 door Bigstijn Reageren
Arthis Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) hoe je met behilp van de imgtool of sami een od instaleer snap ik, maar ik wil het handmatig doen. zelf dus, zonder dat je software nodig hebt. Bewerkt: 10 november 2007 door m.r.gido Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Dat kan eigenlijk moeilijk, tot helemaal niet. Je zal zelf een installer moeten ontwerpen die ook nog 100% bug en glitchloos werkt. De imgtool kan bestanden aanpassen die helemaal verwerkt in een bestand zitten, je zou zoiets moeten proberen te maken, wat je denk ik niet gaat lukken. Je kan hier trouwens beter naar het Modding fora gaan, of naar het Software fora indien je dat nodig hebt. Het gaat je denk ik dus niet lukken zonder Software. Reageren
Arthis Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 oke, thanks ik dacht dat dat ook zonder software kon, niet dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.