KoenKucharek Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) ik reed in een wagen en toen zag ik op eens een golver lopen hoe kan dit? Bewerkt: 10 november 2007 door KoenKucharek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Dit is vast wel een Bug / Glitch , Dit mannetje zal vast op een verkeerde plek zijn gespawnt d.m.v. een te lang laden! Door deze bug zal je vast raar op kijken want ze kunnen ook op een bouw terrein kunnen worden gespawnt door het lang- durige laden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Dit is vast wel een Bug / Glitch , Dit mannetje zal vast op een verkeerde plek zijn gespawnt d.m.v. een te lang laden! Door deze bug zal je vast raar op kijken want ze kunnen ook op een bouw terrein kunnen worden gespawnt door het lang- durige laden! ow leuk best wel lollig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Het is ook grappig , Maar het kan ook voor vele irritatie's opleveren. Bijv. : Hij spawnt vlak voor je en dat zie je : Dit is 1 van de velen on- realistische puntjes dat voor die irritatie's zorgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 zo iets had ik ook... maar toen stonden er normale mens op het golfterrein komt denk ik door cheats (bij mij dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 xD wel irri is dat ja vroem.... ieeee bam... mannetje dood wieiwie Polite xD Dat is wel kt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Nu is het geen toeval meer hoor kijk maar: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Nee, dit komt niet door cheats. Dit is normaal. Maar stel je nou voor in de echte wereld. Denk je dat iedereen die gaat golfen zich daar pas omkleed? Nee, die kleden zich vaak thuis om, en gaan dan naar de golfclub. En aangezien het vaak oude mannetjes zijn, gaan die ook vaak lopend. Zo vreemd is het dus niet om ze tegen te komen in de "echt wereld". En andersom is ook goed mogelijk, want misschien is het niet verplicht om zo'n pak te dragen in de golfclub (alleen voor Tommy ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Nee, dit komt niet door cheats. Dit is normaal. Maar stel je nou voor in de echte wereld. Denk je dat iedereen die gaat golfen zich daar pas omkleed? Nee, die kleden zich vaak thuis om, en gaan dan naar de golfclub. En aangezien het vaak oude mannetjes zijn, gaan die ook vaak lopend. Zo vreemd is het dus niet om ze tegen te komen in de "echt wereld".En andersom is ook goed mogelijk, want misschien is het niet verplicht om zo'n pak te dragen in de golfclub (alleen voor Tommy ) maar toen ik nog geen cheats gebruikte waren er echt alleen maar golvers, ook lopen golvers in groepjes en hun liepen alleen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.