superjetze Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 hoe kan je je eigen player model maken? (dan bedoel ik geen skin..) Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) hoe kan je je eigen player model maken?(dan bedoel ik geen skin..) ik zou het niet weeten maar volgens mij is het gewoon playa1 of een anderen de txd en dff er uit halen en weizigen openen met paint ofzo en dan kan je jeeigen player model maken geloof ik maar dff moet ook volgens mij Bewerkt: 10 november 2007 door KoenKucharek Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Met 3DS Max of Zmoddeler kan je volgens mij wel eigen player models maken, maar die moet je dan ook een soort skelet geven om ze te kunnen laten bewegen en dat is erg moeilijk. Greetz Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Met 3DS Max of Zmoddeler kan je volgens mij wel eigen player models maken, maar die moet je dan ook een soort skelet geven om ze te kunnen laten bewegen en dat is erg moeilijk.Greetz dat is dan tock voor dff of ook de txd? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Met 3DS Max of Zmoddeler kan je volgens mij wel eigen player models maken, maar die moet je dan ook een soort skelet geven om ze te kunnen laten bewegen en dat is erg moeilijk.Greetz Nee, Player Characters zijn unsupported voor Zmodeler. Dat wil zeggen dat player models niet worden ondersteund in Zmodeler. Je kan wel een player importeren maar je krijgt een fout melding. En als je toch gaat exporteren, is de kans groot dat het voor een crash zorgt of dat het onzichtbaar is. Reageren
superjetze Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 okey kan het iets duidelijker? is er geen tutorail? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.