Jump to content

Mijn eerste Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil je niet hiermee afkraken maar is dat '' Mario'' :N

Die gele rand om mario past niet... en de achtergrond van de sig is een beetje wazig waardoor de sig ook wazig wordt!

Met wat heb je dit gedaan eigelijk.

5.5/10 , omdat het je 1ste signature is!

Geplaatst:

Probeer de volgende keer niet zo wazig te maken en zo'n gele rand bij een rood ventje ( :? ) dat kan dus echt niet.

6/10 alleen omdat het je eerste creatie is

Geplaatst:

Leuk gedaan voor je eerste signature. Hij is een beetje leeg en saai, maar dat is begrijpelijk als het je eerste signature is. Wel zou ik de volgende keer een paar basis dingen toevoegen, zoals een border en tekst, dan is je signature ook meteen wat voller. De achtergrond past goed bij de render, alleen de gele rand om je render vloekt, die zou ik weglaten. De background is leuk gebrushed, erg origineel, maar ik zou proberen wat meer verschillende brushes te gebruiken. Voor het gras bijvoorbeeld gras brushes, en voor de lucht wat meer verschillende kleuren door elkaar. Of je kan natuurlijk brushes downloaden op bijvoorbeeld Deviantart.

64%, erg origineel, maar ik zou veel meer tutorials volgen als ik jouw was.

Geplaatst:

Hey,

De volgende keer zou ik het plaatje groter make zodat alles beter opvalt, dit oogt ook beter. De achtergrond klopt wel met Mario alleen de outer glow is de verkeerde kleur waardoor het er minder mooi uitziet. Je had beter rood of blauw kunnen doen als outer glow omdat dat ook de kleur is van Mario. Probeer de volgende keer brushes the gebruiken, voor een beter resultaat. Dus vooral blijven oefenen daar gaat het om!

Succes

Jeforce

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...