Jump to content

Geen User Files map

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu San Andreas,maar ik heb geen userfilemap...

Van wie zou ik deze map mogen hebben?

Oja nog iets vaags: ik heb wel een savelot in gebruik...

Bewerkt: door Harwood Butcher
Geplaatst:

Je weet dat die map in Mijn Documenten staat, toch? Daar moet hij dan wel staan. Of je moet SA/PC zo ingesteld hebben dat die map ergens anders staat. Anders kan je namelijk geen savegame hebben. ;)

Geplaatst:

Dit was ook wel eens bij mij overkomen. Het handigste is dat als je je User Files wilt vinden, eerst de eerste missie 'Big Smoke'te doen, daarna als de missie gelukt is saven en dan kan je je User Files vinden in 'Mijn Documenten'.

Geplaatst:

Anders maak je hem gewoon aan. Maap de map 'GTA San Andreas User Files' in Mijn Documenten. Maak er nog een map in genaamd 'User Tracks'. Daarna nog een map genaamd 'Gallery'. Je savegames komen er wel zodra je saved, en gta_sa.set komt ook wel vanzelf. Dan moet je nog de volgende bestandjes eraan toevoegen (zie bijlage). Dan ben je klaar. Je SA ook opnieuw installeren.

Geplaatst:
Je weet dat die map in Mijn Documenten staat, toch? Daar moet hij dan wel staan. Of je moet SA/PC zo ingesteld hebben dat die map ergens anders staat. Anders kan je namelijk geen savegame hebben. ;)

Daar staat ie niet,en ik heb ook de zoek-functie in windows gebruikt,alleen vice city gevonden...

Dit was ook wel eens bij mij overkomen. Het handigste is dat als je je User Files wilt vinden, eerst de eerste missie 'Big Smoke'te doen, daarna als de missie gelukt is saven en dan kan je je User Files vinden in 'Mijn Documenten'.

Die heb ik gedaan, en gesaved natuurlijk, maargeen map.

Geplaatst:

Je kan hem natuurlijk weer opnieuw instaleren en dan gewoon kijken waar je de map plaatst, het handigste is gewoon in 'Mijn Documenten'

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruik ik niet

Gebruik Windows XP profversion

Op deze computer Mac OS X 10.4

Marty, het werkt niet :(

EDIT: het is trouwens V1

Bewerkt: door Harwood Butcher

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...