Harwood Butcher Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Ik heb nu San Andreas,maar ik heb geen userfilemap... Van wie zou ik deze map mogen hebben? Oja nog iets vaags: ik heb wel een savelot in gebruik... Bewerkt: 10 november 2007 door Harwood Butcher Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Je weet dat die map in Mijn Documenten staat, toch? Daar moet hij dan wel staan. Of je moet SA/PC zo ingesteld hebben dat die map ergens anders staat. Anders kan je namelijk geen savegame hebben. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Dit was ook wel eens bij mij overkomen. Het handigste is dat als je je User Files wilt vinden, eerst de eerste missie 'Big Smoke'te doen, daarna als de missie gelukt is saven en dan kan je je User Files vinden in 'Mijn Documenten'. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Anders maak je hem gewoon aan. Maap de map 'GTA San Andreas User Files' in Mijn Documenten. Maak er nog een map in genaamd 'User Tracks'. Daarna nog een map genaamd 'Gallery'. Je savegames komen er wel zodra je saved, en gta_sa.set komt ook wel vanzelf. Dan moet je nog de volgende bestandjes eraan toevoegen (zie bijlage). Dan ben je klaar. Je SA ook opnieuw installeren. Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Je weet dat die map in Mijn Documenten staat, toch? Daar moet hij dan wel staan. Of je moet SA/PC zo ingesteld hebben dat die map ergens anders staat. Anders kan je namelijk geen savegame hebben. Daar staat ie niet,en ik heb ook de zoek-functie in windows gebruikt,alleen vice city gevonden... Dit was ook wel eens bij mij overkomen. Het handigste is dat als je je User Files wilt vinden, eerst de eerste missie 'Big Smoke'te doen, daarna als de missie gelukt is saven en dan kan je je User Files vinden in 'Mijn Documenten'. Die heb ik gedaan, en gesaved natuurlijk, maargeen map. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Je kan hem natuurlijk weer opnieuw instaleren en dan gewoon kijken waar je de map plaatst, het handigste is gewoon in 'Mijn Documenten' Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Als je Windows Vista gebruikt moet je in de map ´Documenten´ kijken (dus zonder ´Mijn´ ervoor). Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Dit was ook wel eens bij mij overkomen. Het handigste is dat als je je User Files wilt vinden, eerst de eerste missie 'Big Smoke'te doen, daarna als de missie gelukt is saven en dan kan je je User Files vinden in 'Mijn Documenten'. Gebruik ik niet Gebruik Windows XP profversion Op deze computer Mac OS X 10.4 Marty, het werkt niet EDIT: het is trouwens V1 Bewerkt: 10 november 2007 door Harwood Butcher Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.