gammie_ Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Beste leden, als ik mijn pc aanzet, maakt hij een rommelig geluid (niet krakend van de schijf maar meer wat uit 1 van die ventilators komt) na 1 minuut houd het op en is hij gewoon weer stil. Waar kan dit aan liggen? Reageren
moechy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 mssch de pc eens uitkuisen dus met stofzuiger over de voeding gaan en al het stof weghalen.als dat niet helpt voeding checken mssch is hij kapot Reageren
Wrieh Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 mssch de pc eens uitkuisen dus met stofzuiger over de voeding gaan en al het stof weghalen.als dat niet helpt voeding checken mssch is hij kapot Ik denk niet dat dit handig is je kunt beter even met een doekje over de proccesor gaan en over de ventilator. Met een compressor wil het trouwens nog beter Reageren
moechy Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 ik bedoelde zonder de kast open te doen eerst losjes met stofzuiger over de ventilator(s) te gaan Reageren
Schno009 Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Welke fan is het? Op sommige MSI moederborden (incluis die van mij) zit op de northbridge een hele brakke fan, die heel snel de lagers versleten heeft. Kan ook zijn dat dat voor jou het geval is. Nieuw fannetje is de oplossing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.