Jump to content

Wanted,Wanted Modders!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

oke dus zo als je zit maak ik tenminste ben ik bezig met met Gta rotterdam we hebben al een goede photoshopper we moeten nog veel meer mensen nodig

wie mee wil doen mail het hier onder

Wie mee doen: Blizzard (photoshopper)

Fbi-Crew(SkinsMaker)

Rivil(moderler)

Bewerkt: door Fbi-Crew
Geplaatst:

Ondanks dat ik dit project niet veel kans van slagen geef, moet het toch niet in het Vice City Forum. Denk dat je zelf wel begrijpt dat er hier veel minder modders zit als in de modding fora. Verplaatst dus.

Probleem is dat je wel eerst dingen moet presenteren voor andere mensen zich ervoor in willen zetten. Dus maak een plan, maak alvast zelf een opzet, en vraag dan pas om hulp. Wij krijgen hier vaak mensen met ideeën zoals jij, maar zelden wordt het werkelijk wat. Daarom zullen de modders van dit forum neit snel in zee gaan met je, dus zul je eerst met goede ideeën en een mooie opzet moeten komen.

Geplaatst:

oke hier is het plan dus eerst moeten we modelers en texturders hebben rond de vijf dus ik heb jullie had nodig dan ga ik plaatjes van echt rotterdam zoeken met nog een paar andere modders of gwn een lid van deze forum dan kunnen de modders bezig met het maken van Rotterdam

Geplaatst:

Ik denk dat meer mensen iets voor je willen modellen, als je ze meer zekerheid geeft dat de MOD haalbaar is om af te krijgen. En wat misschien ook handig is, is als je zelf een beetje als een ervaren modder overkomt. In mijn ogen kom je nu over als een luie directeur die alleen maar opdrachten geeft en zelf helemaal niks aan de mod doet.

Maar toch veel succes ermee!

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Laten we even enkele afspraken maken: Ik doe niet mee als jij geen zak doet. Je doet nu net niets. Ik ga niet naar Rotterdam om plaatjes te trekken. Dat moet je zelf doen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...