Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand voor mij gewoon het bestandje bijvorobeeld van een auto sturen, zodat ik al die dingen niet hoef te doen met IMG tool enzo?

K hoop dat het gaat

Geplaatst: (bewerkt)
Kan iemand voor mij gewoon het bestandje bijvorobeeld van een auto sturen, zodat ik al die dingen niet hoef te doen met IMG tool enzo?

K hoop dat het gaat

Dat gaat een beetje moeilijk aangezien de upload ruimte van GTAForum 5MB is en de gta3.img ongeveer 918KB is. Dat is dus véél groter dan de upload ruimte. Je zal het dan toch zelf moeten doen :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:
K hoop dat het gaat

Ik vrees dat dat niet gaat. ;) De IMG tool en SAMI zijn juist tools om te helpen, aangezien het anders veel te moeilijk wordt (dan waren die tools ook overbodig geweest). Aangezien je dat kan (heb ik in ander topic gelezen) lijkt het me ook niet nodig om moeilijk te gaan doen. :puh:

Enkel een auto is dus niet mogelijk, het totale bestand wel. Maar zie hierboven waarom dat niet gaat. ;)

@ Ghostrider: volgens mij heb je een paar nulletjes vergeten, want het is MB ipv KB :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...