kevin software Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 kun je da spel nu spelen? Nee, ik ben vandaag net begonnen met iemand. Maar wie wil mee werken kan hier soliciteeren ; Klik Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik wil niet meewerken, maar spelen! Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 wees dan geduldig hij zegt toch dat hij nog bezig is Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Het is al een maand geleden man! Ik dacht dat-ie nu al zo'n beetje klaar moest zijn... Reageren
moechy Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 ik denk niet dat als je moet scripten en modellen dat het over een maandje klaar is hoor(btw de tijd vliegt ) Reageren
Harrison Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Het is toch maar een online spelletje? Ik heb ook een spelletje gemaakt met Tom Clancey's Game Maker! Binnen twee uur had ik een leuk onderzeeër spel. Reageren
moechy Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 maar zij doen ALLES zelf ze moeten zelf moddelen en cijfertjes enzovoort ... aanpassen hé Reageren
kevin software Geplaatst: 16 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2007 maar zij doen ALLES zelf ze moeten zelf moddelen en cijfertjes enzovoort ... aanpassen hé Dat klopt. Ik ben er nog erg druk mee bezig aleen duurt het wel erg lang voordat het af is ik heb ook wat meer mensen nodig die kunnen helpen. Reageren
Harrison Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ik wil wel helpen! Hoe sneller het klaar is, kan ik het sneller spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.