Jump to content

Help ,,

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik een server kies dan laad hij het maar tot de helft en dan stopt hij wie kan me helpen?

Bewerkt: door cptmick

En dan valt je spel uit en krijg je een foutmelding? Het ligt denk ik aan je versie, op V2 wil namelijk geen GTA San Andreas MultiPlayer draaien. Je moet dus downgraden naar V1. Dat kun je doen door deze patch te downloaden en hem op te starten. Selecteer je GTA San Andreas-map en de patch zal zijn werk doen. Start SA-mp nu weer op. Als het nog niet werkt moet je deze files (Klik) downloaden, uitpakken met WinRAR en plakken in '..\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Je savegames zullen niet werken, maar SA-mp doet het als het goed is wel.

Bewerkt: door VWO-er
Ik had de patch al , maar die link die doet het niet :N

Ik neem aan dat je de link van de V1 files bedoelt? Zoja, ik heb ze in mijn bijlage gedaan. Je moet ze downloaden en daarna uitpakken met Winrar. Plaats de bestanden in de volgende map : C: -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Data -> Script . Als je dit hebt gedaan heb je V1 :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...