cptmick Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Als ik een server kies dan laad hij het maar tot de helft en dan stopt hij wie kan me helpen? Bewerkt: 10 november 2007 door cptmick Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) En dan valt je spel uit en krijg je een foutmelding? Het ligt denk ik aan je versie, op V2 wil namelijk geen GTA San Andreas MultiPlayer draaien. Je moet dus downgraden naar V1. Dat kun je doen door deze patch te downloaden en hem op te starten. Selecteer je GTA San Andreas-map en de patch zal zijn werk doen. Start SA-mp nu weer op. Als het nog niet werkt moet je deze files (Klik) downloaden, uitpakken met WinRAR en plakken in '..\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Je savegames zullen niet werken, maar SA-mp doet het als het goed is wel. Bewerkt: 10 november 2007 door VWO-er Reageren
cptmick Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik had de patch al , maar die link die doet het niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Ik had de patch al , maar die link die doet het niet Ik neem aan dat je de link van de V1 files bedoelt? Zoja, ik heb ze in mijn bijlage gedaan. Je moet ze downloaden en daarna uitpakken met Winrar. Plaats de bestanden in de volgende map : C: -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Data -> Script . Als je dit hebt gedaan heb je V1 Bewerkt: 10 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
cptmick Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Hij doet het , bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.