Fbi-Crew Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Oke ik was bezig met codes enzo veranderen en ik start VC op later schiet ik in het rond en dan valt een voetganer me aan en de poitie rijdt gwn door toen ik gearesteerd werd liepenn er voetgangers en 1 of 2 politieagenten lolzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Ik snap het niet helemaal Je verhaal is een beetje vaag en ik zou je kunnen aanraden ABN te typen (ik heb jou dat al een paar keer gevraagd). Wat ik hieruit opmaak is dat je aangevallen wordt, maar de politie doet niks. Jij wordt gearresteerd en er lopen voetgangers en 1 of 2 politieagenten rond. Dit zal wel niet kloppen, maar dan moet je maar duidelijker zijn. En je sig is te groot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Ik vind het ook een heel vaag verhaal. Typ het bericht overnieuw en dit keer wat duidelijker. En als het maar 1 keer gebeurdt dan is het niet gelijk een bug. Ik denk dat het stom toeval is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Mij overkomt dit soort dingen ook, maar dit is geen bug. Je ziet wel soms de politie achter voetgangers aanrennen (En soms ook nog wel eens security peds ), maar dit is een normale iets in het spel. Het is dus geen bug Even over zijn sig, MartyCeha. Hier letten de moderators wel op en dat is mijn plaatje. fbicrew: Ik heb dat plaatje wel gemaakt en het is eigelijk alleeen voor in het topic van GTA Rotterdam. De maximale groote van in signature in je handtekening is 500x150 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaMarco Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Mij overkomt dit soort dingen ook, maar dit is geen bug. Je ziet wel soms de politie achter voetgangers aanrennen (En soms ook nog wel eens security peds ), maar dit is een normale iets in het spel.Het is dus geen bug Even over zijn sig, MartyCeha. Hier letten de moderators wel op en dat is mijn plaatje. fbicrew: Ik heb dat plaatje wel gemaakt en het is eigelijk alleeen voor in het topic van GTA Rotterdam. De maximale groote van in signature in je handtekening is 500x150 Ja Idd Dat heb ik ook wel eens dan rijdt die politie vrolijk verder en dan wordt ik zelf neergeknuppelt :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 De politie valt soms ook willekeurige burgers of gangmembers aan. Deze hebben niets misdaan. De slachtoffers weren zich uiteraard of vluchten. Maar de politie pakt nooit degenen die jou aanvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlexdeJong123 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Als je in gta vc aangevallen word door anderen is het ok, maar als je zelf maar 1 klap teruggeeft probeert de politie je meteen te doden -.- Ik hoop dat dit beter wordt in gta 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 Tommy Vercetti staat bekend als een zware misdadiger in Vice City. Dus de politie zal iemand niet tegenhouden als die jou probeert te vermoorden want ze willen je graag dood hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.