Jump to content

Een Politie Bug!


Fbi-Crew

Recommended Posts

Oke ik was bezig met codes enzo veranderen en ik start VC op later schiet ik in het rond en dan valt een voetganer me aan en de poitie rijdt gwn door toen ik gearesteerd werd liepenn er voetgangers en 1 of 2 politieagenten lolzz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet helemaal :? Je verhaal is een beetje vaag en ik zou je kunnen aanraden ABN te typen (ik heb jou dat al een paar keer gevraagd).

Wat ik hieruit opmaak is dat je aangevallen wordt, maar de politie doet niks. Jij wordt gearresteerd en er lopen voetgangers en 1 of 2 politieagenten rond.

Dit zal wel niet kloppen, maar dan moet je maar duidelijker zijn.

En je sig is te groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij overkomt dit soort dingen ook, maar dit is geen bug. Je ziet wel soms de politie achter voetgangers aanrennen (En soms ook nog wel eens security peds :puh: ), maar dit is een normale iets in het spel.

Het is dus geen bug ;)

Even over zijn sig, MartyCeha. Hier letten de moderators wel op ;) en dat is mijn plaatje.

fbicrew: Ik heb dat plaatje wel gemaakt en het is eigelijk alleeen voor in het topic van GTA Rotterdam. De maximale groote van in signature in je handtekening is 500x150

Link to comment
Delen op andere websites

Mij overkomt dit soort dingen ook, maar dit is geen bug. Je ziet wel soms de politie achter voetgangers aanrennen (En soms ook nog wel eens security peds :puh: ), maar dit is een normale iets in het spel.

Het is dus geen bug ;)

Even over zijn sig, MartyCeha. Hier letten de moderators wel op ;) en dat is mijn plaatje.

fbicrew: Ik heb dat plaatje wel gemaakt en het is eigelijk alleeen voor in het topic van GTA Rotterdam. De maximale groote van in signature in je handtekening is 500x150

Ja Idd Dat heb ik ook wel eens dan rijdt die politie vrolijk verder en dan wordt ik zelf neergeknuppelt :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...