Arjen Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Jaja, wie kent hem niet. Half Life: Counter-Strike, één van de grootste online spellen ever. Vertel eens wat je er van vindt? Of je hem wel eens speelt enz. btw. Ik zit in een clan: EsE. [Genrl] Geniuz Reageren
killerbee Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 ik speelde non-stop cs maar nu nie zo heel vaak vanwege me werk maar als ik thuis ben speel ik nog wel cs ik zit in de clan -=|CAIRN|=- Reageren
The Godfather Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 lol welke speel je geniuz....1.6? CZ? Source??? Reageren
Sasuke Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ik ga ASAP CounterStrike Source spelen, zodra ik 30 euro bij mekaar heb geschraapt. Kost toch €45.- ? Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ik speel hem ook: TheGameMen|NL|New Generation ( New Generation = Deutsche Clan ) Freek Reageren
Slimm Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) Ik hoorde dat het het zo'n goed spel was, iedereen speelt et.. Ik ga 4 half life games kopen in 1 (Inclusief CS) en wat blijkt, ik haat het! Bleeegh wat vind ik dat een stom! Veel te snel voor mij Bewerkt: 25 februari 2005 door Slimm Reageren
Sasuke Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Speel zéér graag CounterStrike Source. Vind die engine ook echt da shit !! B) En als je me op moet zoeken terwijl ik zit te CSS'en, mijn ''xfire'' is : pvtpayne. Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Slimm jij hebt waarschijnlijk het OUDE Counterstrike en Half Life gekocht voor 20 euries , dat is idd bagger... En xfire werkt hier niet hij zegt dat CSS niet geinstalleerd is , vaag programma Freek Reageren
Sasuke Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Slimm jij hebt waarschijnlijk het OUDE Counterstrike en Half Life gekocht voor 20 euries , dat is idd bagger...En xfire werkt hier niet hij zegt dat CSS niet geinstalleerd is , vaag programma Freek Je moet Tools > en dan de 3e keuze indrukken. Gaat hij zoeken naar Counterstrike en al die andere dingen, moet werken dan. Reageren
Arjen Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 lol welke speel je geniuz....1.6? CZ? Source??? CS 1.6 en Source.. 1.6 meestal met Hero Mod. B) Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) als ik Counter Strike speeel ga ik altijd zo snel dood :angry: Edit: zeer moeilijk spel <_< Bewerkt: 17 januari 2005 door ganton_gangster007 Reageren
Arjen Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 als ik Counter Strike speeel ga ik altijd zo snel dood :angry:Edit: zeer moeilijk spel <_< Learn how to aim! Zoek eens de map, aim ak-colt op. In die map kan je zeer goed met de M4 of AK47 aimen. Als je dat onder de hand hebt, kan je ook in andere maps gaan spelen. Reageren
Sasuke Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) 't Licht mij aan de gun. Ik had zelfs killin' spree's met een colt ! Vind het altijd leuk om op een bepaalt punt expres te staan, omdat als je dood gaat, je op die rots terechtkomt en vervolgens op de grond pleurt. Aimen is beetje raar, ben CoD gewent nl. Schiet je naast hem, is ie raak. Zal wel komen omdat de bullets verschillende wegen springen. SPRAY T/\GS 0WNEN !!!!111!!1111111oneoneone Bewerkt: 17 januari 2005 door Hayate Reageren
Arjen Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 't Licht mij aan de gun. Ik had zelfs killin' spree's met een colt ! Een Colt is een M4 Schiet je naast hem, is ie raak. Zal wel komen omdat de bullets verschillende wegen springen. Nee, dat komt omdat Counter-Strike 1.6 al een best oud spel is. Als je nou als voorbeeld het hoofd er bij neemt. Als je op het hoofd schiet, kan je ook een stukje naast het hoofd schieten. Dat komt omdat ze dat 'vierkant' hebben gemaakt. Maar je ziet dat het hoofd rond is. Je schiet als het ware op een vierkant blokje. Reageren
ShadowOps Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 spryen is voor noob maar ik wil iets vragen Speelt hier iemand Delta Force Black Hawk Down Team Sabre Ik weet dat het hier niet over gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.