Proximitus Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik vroeg me af op welke RL auto/welk merk de Washintong uit San Andreas gebaseerd is? Want ik zoek naar een mod, en als ik ongeveer weet welk merk het is, maakt het zoeken wat makelijker. Ik zoek namelijk een mod die de Washington een toch wat luxere uitstraling geeft, zonder dat ie "gepimpt" hoeft te worden. Reageren
Nickonly Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Volgens mij is 'ie gebaseerd op een 1989 Lincoln mark VII. Kijk maar op Google, daar lijkt'ie behoorlijk op! Bewerkt: 10 november 2007 door Nickonly Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Die is volgens mij meer met de VIrgo te vergelijken. Een washington heeft 4 deuren, zo'n Lincoln maar 2.. Reageren
Nickonly Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Die is volgens mij meer met de VIrgo te vergelijken. Een washington heeft 4 deuren, zo'n Lincoln maar 2.. Daarom heet het ook baseren. Dus naar idee van. En dan hebben ze er zelf wat dingen aan aangepast. Zoals die deuren bijv. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het op die Lincoln gebaseerd is. Kijk nou zelf. Dit lijkt toch bijna sprekend op die Washinton? Overigens vind ik de Vigro helemaal niet op lijken, op deze die ik bedoel^^. De oudere versie van de Lincoln lijkt er weer wel op. (uit '80) Bewerkt: 10 november 2007 door Nickonly Reageren
FerryN Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 is dit hem? Lincoln Continental '82 Kijk eens hier: Misschien ook handig Greetz Ferryn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.