Jump to content

Savegame doet het niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag mensen,

ik ben sinds kort weer eens San Andreas gaan spelen. Ik heb het geinstalleerd en alles werkte perfect, doen ben ik op internet gaan zoeken naar gta en kwam ik op deze site. Vervolgens heb ik een savegame van 100% gedownload en in de map gezet wat in de readme file staat en ben begonnen met spelen, klikte op load en daar stond die dus ik dacht dat alles perfect zou werken. Maar als hij net klaar is met laden en het scherm zwart word sluit gta ineens af en krijg ik het wel verzenden niet verzenden schermpje :N

Wie kan mij helpen?? ^_^

Geplaatst:
Dag mensen,

ik ben sinds kort weer eens San Andreas gaan spelen. Ik heb het geinstalleerd en alles werkte perfect, doen ben ik op internet gaan zoeken naar gta en kwam ik op deze site. Vervolgens heb ik een savegame van 100% gedownload en in de map gezet wat in de readme file staat en ben begonnen met spelen, klikte op load en daar stond die dus ik dacht dat alles perfect zou werken. Maar als hij net klaar is met laden en het scherm zwart word sluit gta ineens af en krijg ik het wel verzenden niet verzenden schermpje :N

Wie kan mij helpen?? ^_^

Het probleem zit waarschijnlijk bij de versie. GTA kent namelijk twee verschillende versies (V1 en V2), dat betekent dat je met een V1 van het spel enkel V1 savegames kunt laden en met een V2 van het spel enkel V2 savegames.

Voor de zekerheid kun je even nagaan of je de juiste versie savegame hebt gedownload. Ga hiervoor naar de volgende map: "C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script". Kijk dan naar de grote van het bestand "script.img", daaruit kun je namelijk opmaken welke versie savegame je nodig hebt.

• 568 kB = V1 savegame
  • 562 kB = V2 savegame

Mocht je de 100% V2 savegame uit de download-database hebben gedownload, haal hem dan nog even door de speciale converter heen. Ik heb deze converter voor je in de bijlage zitten. Pak hem uit en plaats hem in je "GTA San Andreas User Files". Sleep je savegame er dan doorheen, druk op [ENTER] en de savegame moet het doen. Veel succes! :Y

Geplaatst:
Oke, ik heb gekeken en heb 568kb dus V1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik v2 krijg :eten: ?

Het is niet nodig om speciaal naar V2 te gaan, want je kunt hier ook nog een 100% V1 savegame vinden. Na het downloaden even uitpakken, en dan plaatsen in "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Je hoeft dus verder niets te doen met die converter, enkel de savegame in de juiste map zetten en spelen! Veel plezier!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb momenteel ook een raar probleem. GTA San Andreas heb ik opnieuw geinstalleerd. Als ik een savegame (V2) download, start hij ipv. de savegame een 'new game'. De versie van mijn GTA:SA is ook V2. Normaal zou dit moeten werken. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Geplaatst:
Ik heb momenteel ook een raar probleem. GTA San Andreas heb ik opnieuw geinstalleerd. Als ik een savegame (V2) download, start hij ipv. de savegame een 'new game'. De versie van mijn GTA:SA is ook V2. Normaal zou dit moeten werken. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?

Lijkt erop dat de savegame nog door een speciale converter gehaald moet worden. Deze converter vind je een paar berichten naar boven in mijn bericht. Download de converter, en zet hem in: "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Sleep dan de betreffende savegame er doorheen en druk op [ENTER]. Probeer vervolgens de savegame nog eens te laden.

Geplaatst:

Hartstikke bedankt voor de hulp Matthijs! De bovenstaande link werkt niet, maar ik heb 'em via / via nog kunnen vinden. Nogmaals... harstikke bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...