cptmick Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik kan alles normaal opstarten hij doet het perfect , alleen na 10 minuten of een kwartier staat hij stil en hij doet niks meer wie kan me helpen? Alvast bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 - Gebeurt het alleen in sa-mp? of ook bij singleplayer? - Gebeurt het in alle servers? Reageren
cptmick Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Single Player doet het wel , Hij doet het alleen bij alle server (dus online) Bewerkt: 11 november 2007 door cptmick Reageren
cptmick Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Weet echt niemand het ? Hoop dat jullie mij nog kunnen helpen Reageren
Sandra Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Ik heb echt nog nooit van die bug gehoord... Heb je al geprobeert om sa:mp 0.2.2 R2 opnieuw te installeren? Reageren
cptmick Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ik snap hem al Ik heb Window's Vista en als je er met rechtermuisknop op klikt en dan op Uitvoeren als administratot klik dan loopt hij perfect Ik ken wat mensen en die hebben ook problemen met SAMP en hebben ook Vista en die doen precies hetzelfde en hij doet het ook mischien helpt het bij anderen om precies te doen wat ik ook deed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.