Big-Bear Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Hallo, ik heb sinds kort TimeShift. Maar nou is mijn probleem ik kan het niet spelen, omdat mijn controls elke keer worden gereset naar niks. Ook al stel ik ze opnieuw in, als ik load game doet staan ze weer op niks. Naja, ik patch 1,1 geinstalleerd, helpt niet want hij blijft bij v1.00 Reageren
Naudin Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Weet je zeker of je de goeie patch hebt? Er zijn namelijk altijd verschillende; European en American enzo. En heb je ook al eens intensief gegoogled op je control-probleem? Bewerkt: 10 november 2007 door Naudin Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik heb bij FOk! Games gelezen dat iemand ook het probleem had, en toen antwoorde iemand daarop met dat je moest patchen naar V1.1, dus ik naar timeshift site, en daar hebk niks gezien van european american ofzo. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Zou iemand mij kunnen helpen:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.