Desperados Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) hallo is er een code dat je alle missies gedaan hebt ? ik wou het gewoon ff weten.. welke moet ik downloaden? Bewerkt: 10 november 2007 door Desperados Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 hallo is er een code dat je alle missies gedaan hebt ? ik wou het gewoon ff weten.. Hey, Desperados! Welkom op het forum! Er is helaas geen cheat te vinden waarmee je in één klap alles gedaan hebt, echter is het wel mogelijk om een savegame te downloaden waarin alle missies gedaan zijn. Savegames voor GTA vind je in de download-database. Na het downloaden van een savegame pak je hem uit en plaats je hem in: "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Let er wel op dat je de juiste versie savegame download. Veel succes! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) hallo is er een code dat je alle missies gedaan hebt ? ik wou het gewoon ff weten.. welkom ''Desperados'' Nee, dit bestaat niet. Je moet alle missie's doen om de 100% of de storyline uit te spelen. Als er zo'n codes waren, dan was voor mij de lol er snel vanaf. Als je problemen hebt met de missie's raad ik je aan om hier of hier de missie uit te zoeken en ze eens goed door te lezen. Als je de missie's echt niet kunt halen, kun je je savegame hier posten, je moet dan wel PC versie hebben, en dan doen wij de missie EDIT: Net te laat Bewerkt: 10 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Je kunt met verschillende trainers het spel laten denken dat je het 100% voltooid hebt. Een van die trainers vindt je hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.