Jump to content

Minigun

Sef

Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand waar ik in Vice City een Minigun kan kopen/vinden? Ik heb al op wikigta gekeken, maar die vindplaats klopt niet. Ik ben er met een helikopter naar toe gevlogen, maar er is helemaal niets. Ik ben al in het tweede eiland. Ik heb het wapen nodig voor een missie...

Sef

PS: Ik speel zonder cheats

Bewerkt: door Sef
Delen op andere websites

Hallo,

Weet iemand waar ik in Vice City een Minigun kan kopen/vinden? Ik heb al op wikigta gekeken, maar die vindplaats klopt niet. Ik ben er met een helikopter naar toe gevlogen, maar er is helemaal niets. Ik ben al in het tweede eiland. Ik heb het wapen nodig voor een missie...

Sef

misschien kan je even weg lopen en terug komen?

maar als je boomshine saigon (ofzo iets) kan je bij phil alle heavy artillery kopen.

succes

Delen op andere websites

Hallo,

Sef

Probeer eens overal te zoeken, in elk gaatje, elke hoek of wat dan ook. Meestal zitten ze goed verborgen. ^_^

Als je hem echt niet vindt kun je na de missie Boomshine Saigon van Phil Cassidy de Minigun, Flamethrower, M60 en de remote grenades kopen bij Phil's trailer voor wat geld. :)

Kijk hier om te zien wanneer je deze missie krijgt :Y

Delen op andere websites

Ik heb nog een andere vindplek voor de minigun, maar hij is daar pas beschikbaar na de missie "Trojan Voodoo". In die missie blaas je de drugsfabriek op. Als de fabriek er gewoon nog staat bij jou, dan is hij er nog niet en zul je moeten wachten. Heb je de missie al wel gedaan, dan ligt hij in de ruïne:

Plattegrond:

Screenshot:

gtavc2007111017530935nh6.th.jpg

Delen op andere websites

Op deze locatie ligt de minigun pas nadat je de missie Trojan Voodoo hebt gedaan. Maar dit zei Matthijs al.

De Minigun spawnt ook bij The Vercetti Estate, Hyman Condo én je Ocean Vieuw Hotel, wanneer je 60 Hidden Packages hebt verzamelt. Dit is geen verloren moeite, want als je alle HP's hebt verzamelt krijg je tal van beloningen én sta je een stap dichter bij de 100%.

Delen op andere websites

Nu heb ik 60 Hidden Packages, maar waar in Dia's Mansion (ofwel Vercetti Estate) is hij nu te vinden?

Hij spawnt niet in de mainson, maar er naast (aan de linkerkant om precies te zijn). Zodra je het terrein oprijdt, moet hij als het goed is voor je liggen. Ik heb er voor de zekerheid even een screenshot van gemaakt:

gtavc2007111112554348dj2.th.jpg

Delen op andere websites

• 2 weken later...

De minigun is helemaal relaxt. Ik speel nu heel vice city opnieuw nadat ik per ongeluk al mijn saved games heb verwijderd en ben eerst eens alle hidden packages aan het opsnorren. Na de 60 inderdaad die minigun in je hide out. Kun je flink wat ravage mee aanrichten dacht ik! Zit alweer ergens midden in de haiti en cuban missies, gaat goed zo

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...