superjetze Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 op de tweede trailer zag ik een gast die veel op tommy leek.. (waarin diaz met een geweer zwaait) kan iemand zeggen uit welke missie die komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Hier zijn al veel topics over gemaakt.. Het is niet bevestigd dat Tommy Vercetti in VCS zou voorkomen. Wat wel bevestigd is is dat het simpelweg een bewaker is van Diaz. Ik kom er nu niet op in welke missie hij er in voorkomt. Wel heb ik een screen van de bewaker: Nu kun je goed zien dat het dus absoluut niet tommy vercetti is. Bewerkt: 10 november 2007 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Hij lijkt wel een beetje op Toni Cipriani. Zit Toni Cipriani nu in VCS?!?! Wat onrust stoken kan nooit kwaad[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 en welke missie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Om precies te zijn The Exchange. Bij één van de screenshots achteraan zie je de bewaker z'n rug. Het moge duidelijk zijn dat dit Tommy niet is. Die zat namelijk in de bak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Ik snap je theorie wel, want Victor lijkt in Vice City ook helemaal niet op de Victor die we kennen van VCS. Door dat bloesje lijkt hij er wel een beetje op, en voor de release van Vice City Stories zaten veel mensen over Tommy te speculeren. Maar Tommy zat echter achter de tralies in Liberty City, dus het lijkt me heel sterk dat hij een verloftripje heeft aangevraagd naar Vice City. Volgensmij heeft Rockstar het ook officieel ontkent voor de release van VCS, dus helaas.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Ik snap je theorie wel, want Victor lijkt in Vice City ook helemaal niet op de Victor die we kennen van VCS. Door dat bloesje lijkt hij er wel een beetje op, en voor de release van Vice City Stories zaten veel mensen over Tommy te speculeren. Maar Tommy zat echter achter de tralies in Liberty City, dus het lijkt me heel sterk dat hij een verloftripje heeft aangevraagd naar Vice City. Volgensmij heeft Rockstar het ook officieel ontkent voor de release van VCS, dus helaas.. Hij zat achter de tralies daar ben ik het mee eens maar waarom hangen zijn kleren dan in je 2de savehouse ? Die kleren had hij al aan toen hij in vc aankwam. Het savehouse was toen al helemaal verwoond door phil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 De kleding van Tommy is er wel maar dan in het savehouse The Compound. Maar het klopt dat Tommy nog 2 jaar in de gevangenis zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Ik snap je theorie wel, want Victor lijkt in Vice City ook helemaal niet op de Victor die we kennen van VCS. Door dat bloesje lijkt hij er wel een beetje op, en voor de release van Vice City Stories zaten veel mensen over Tommy te speculeren. Maar Tommy zat echter achter de tralies in Liberty City, dus het lijkt me heel sterk dat hij een verloftripje heeft aangevraagd naar Vice City. Volgensmij heeft Rockstar het ook officieel ontkent voor de release van VCS, dus helaas.. Hij zat achter de tralies daar ben ik het mee eens maar waarom hangen zijn kleren dan in je 2de savehouse ? Die kleren had hij al aan toen hij in vc aankwam. Het savehouse was toen al helemaal verwoond door phil Ik weet niet of het precies zijn bloesje is, en als het dat wel is, dan denk ik dat het toen nog niet zijn kleren waren. Tommy zat namelijk in Liberty City zoals ik hierboven zei, en je kan erg veel theoriën bedenken over waarom Tommy toch in Vice City zit, maar toch lijkt het me erg sterk als het nu al bijna een anderhalf jaar lang (sinds de release van VCS) ontkent wordt. Bewerkt: 22 januari 2008 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.