Jump to content

Tommy Vercetti in VCS?

superjetze

Recommended Posts

Hier zijn al veel topics over gemaakt..

Het is niet bevestigd dat Tommy Vercetti in VCS zou voorkomen.

Wat wel bevestigd is is dat het simpelweg een bewaker is van Diaz.

Ik kom er nu niet op in welke missie hij er in voorkomt. :N

Wel heb ik een screen van de bewaker:

snap044jw5.png

Nu kun je goed zien dat het dus absoluut niet tommy vercetti is. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Delen op andere websites

Ik snap je theorie wel, want Victor lijkt in Vice City ook helemaal niet op de Victor die we kennen van VCS. Door dat bloesje lijkt hij er wel een beetje op, en voor de release van Vice City Stories zaten veel mensen over Tommy te speculeren. Maar Tommy zat echter achter de tralies in Liberty City, dus het lijkt me heel sterk dat hij een verloftripje heeft aangevraagd naar Vice City. Volgensmij heeft Rockstar het ook officieel ontkent voor de release van VCS, dus helaas..

Delen op andere websites

• 2 maanden later...
Ik snap je theorie wel, want Victor lijkt in Vice City ook helemaal niet op de Victor die we kennen van VCS. Door dat bloesje lijkt hij er wel een beetje op, en voor de release van Vice City Stories zaten veel mensen over Tommy te speculeren. Maar Tommy zat echter achter de tralies in Liberty City, dus het lijkt me heel sterk dat hij een verloftripje heeft aangevraagd naar Vice City. Volgensmij heeft Rockstar het ook officieel ontkent voor de release van VCS, dus helaas..

Hij zat achter de tralies daar ben ik het mee eens maar waarom hangen zijn kleren dan in je 2de savehouse ?

Die kleren had hij al aan toen hij in vc aankwam. Het savehouse was toen al helemaal verwoond door phil

Delen op andere websites

Hij zat achter de tralies daar ben ik het mee eens maar waarom hangen zijn kleren dan in je 2de savehouse ?

Die kleren had hij al aan toen hij in vc aankwam. Het savehouse was toen al helemaal verwoond door phil

Ik weet niet of het precies zijn bloesje is, en als het dat wel is, dan denk ik dat het toen nog niet zijn kleren waren. Tommy zat namelijk in Liberty City zoals ik hierboven zei, en je kan erg veel theoriën bedenken over waarom Tommy toch in Vice City zit, maar toch lijkt het me erg sterk als het nu al bijna een anderhalf jaar lang (sinds de release van VCS) ontkent wordt.

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...