NineEleven Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Hoi, ik heb een vraagje Ik wil een van deze games kopen maar ik weet niet echt welke het beste is. Ik koop ze zeker niet allebei dus dat is geen oplossing Groeten, Michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Hoi, ik heb een vraagjeIk wil een van deze games kopen maar ik weet niet echt welke het beste is. Ik koop ze zeker niet allebei dus dat is geen oplossing Groeten, Michael Volgens mij zijn er al talloze topics over dit onderwerp geweest. Koop ze in ieder geval alle 2 zou ik zeggen Maar niet iedereen heeft het geld daarvoor. Misschien is het ook handig om aan te geven voor welk platform je het wil kopen een PSP of een PS2. Aangezien je daar veel verschillen gaat zien. Op de PS2 is Liberty City Stories namelijk een erg verouderd spel ten opzichte van de andere GTA's. Want je hebt minder mogelijkheden en de graphics zijn ook niet uitermate top. Op de PSP is GTA Liberty City Stories juist zeer vooruitstrevend. Voor de PSP uitstekende graphics en een zeer goede handheld game. Niet te lange missie's, maar ook weer niet te kort. Vice City Stories is er ook voor de PSP en de PS2. Alleen, als we ASPHALT mogen geloven, vraagt VCS iets te veel van de PSP. Zo zijn gebieden nog niet helemaal geladen als je te snel rijdt of vliegt. Daarentegen het is Vice City en Vice City heeft wat unieks, wat andere steden niet hebben. In ieder geval loopt VCS wat soepeler op de PS2. Maar dat moet je dan maar met genoegen nemen op de PSP. In ieder geval zijn weer 2 uitermate goede spellen. Goede soundtrack, verhaallijn etc. Als je maar geld hebt voor één van die 2 spellen zou ik gaan voor Vice City Stories. Dit vanwege een uitgebrijde "Empire Building" feature, de locaties en de sfeervolle 80's soundtrack. Ook heb je meer voertuigen, kan je vliegen en kun je een concert van Phill Collins bezoeken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar als echt GTA-fan kijk je natuurlijk niet op 20,- eurotjes voor een splinternieuw verhaal. Greetz, WG. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Het is helemaal aan jou.. Hou je van donkere straten met een maffia sfeer? Dan zou ik voor LCS gaan. Of hou je van een tropische sfeer met leuke meiden in bikini's? Dan zou je uiteraad voor Gta VCS moeten gaan kiezen! Zelf heb ik alle 2 de games en ze zijn goed bevallen. Toch zou ik voor VCS gaan omdat de verhalenlijn echt goed is! Ook zijn de graphics mooier geworden bij VCS in vergelijking bij LCS. Bewerkt: 10 november 2007 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Even een testje: Kies jouw voorkeur. A. Goeie muziek B. Zelfgemaakte kutmuziek van R* A. Saai landschap B. Avontuurlijk landschap met meer bergen A. Twee eilanden (minder oppervlakte) B. Drie eilanden (meer oppervlakte) A. Scarface B. The Godfather A. Extreem makkelijk grof geld verdienen B. Moeilijk overleven A. Licht, tropisch en vrolijk B. Donker en dreigend A. Wapens met heel slechte textures B. Wapens met goede textures A. Zwemmen en vliegen B. Maakt mij niets uit. A. Veel voertuigen B. Minder voertuigen A. Veel (zij)missies B. (relatief) Weinig (zij)misies A. Veel bugs en framedrops B. (relatief) weinig bugs en bijna geen framedrops A. Geen genoeg krijgen van territoria overnemen in San Andreas B. Fuck die territoria in San Andreas A. Verdwaald raken in het doolhof dat Little Haiti en Little Havana heet B. Verdwaald raken in het doolhof dat Shoreside Vale heet. Tel het aantal keer dat je A hebt geantwoord. Tel het aantal keer dat je B hebt geantwoord. Heb je meer A? Kies dan VCS. Heb je meer B? Kies dan LCS. Heb je evenveel A en B? Kan niet! Het zijn 13 vragen, dat is een oneven aantal, je kunt niet evenveel hebben dus doe de quiz opnieuw in dit geval[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NineEleven Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Het is voor ps2. Ik ga VCS kopen dan. Ik ben wel overtuigd door jullie ik ben momenteel nog bezig met GTAIII uit te spelen en ik verlangde terug naar een betere GTA en het zal dus VCS worden. Van VC heb ik ook erg genoten des tijds en nu met die extra features moet het echt goed worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Lees dit topic eens door, daar vind je erg veel argumenten om toch voor LCS te gaan. LCS is in mijn ogen toch duidelijk de betere van de twee, ondanks minder features. Gewoon een leuk en makkelijk te volgen verhaal, bijna bugloos, en het is altijd leuk door de fantastische maffia sfeer. VCS heeft een beetje een vage verhaallijn, de leuke sfeer van VC is een beetje weg in mijn ogen, en er zitten dus erg veel irritante bugs in VCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Lees dit topic eens door, daar vind je erg veel argumenten om toch voor LCS te gaan. LCS is in mijn ogen toch duidelijk de betere van de twee, ondanks minder features. Gewoon een leuk en makkelijk te volgen verhaal, bijna bugloos, en het is altijd leuk door de fantastische maffia sfeer. VCS heeft een beetje een vage verhaallijn, de leuke sfeer van VC is een beetje weg in mijn ogen, en er zitten dus erg veel irritante bugs in VCS. Houdt er wel rekening mee dat hij voor de PS2 versie van de 2 gaat en dat er bij de PS2 versie van VCS vrijwel alle bugs verwijderd zijn. Aangezien hij ook meer mogelijkheden wilde dan GTA III, kan hij misschien beter VCS kopen, want daar heb je veel meer mogelijkheden dan in LCS. Trouwens NineEleven, heb je GTA San Andreas al geprobeerd? Die heeft ook een vette sfeer en talloze mogelijkheden, overigens is de totale oppervlakte groter dan Liberty City en Vice City bij elkaar. Om over de speelduur nog maar te zwijgen. Greetz, WG. @ M4X: San Andreas is net als VCS en LCS 20,-. Dan zou mijn voorkeur toch uitgaan naar San Andreas als je die nog niet hebt gespeeld Bewerkt: 11 november 2007 door White Gold Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Houdt er wel rekening mee dat hij voor de PS2 versie van de 2 gaat en dat er bij de PS2 versie van VCS vrijwel alle bugs verwijderd zijn. Aangezien hij ook meer mogelijkheden wilde dan GTA III, kan hij misschien beter VCS kopen, want daar heb je veel meer mogelijkheden dan in LCS. Trouwens NineEleven, heb je GTA San Andreas al geprobeerd? Die heeft ook een vette sfeer en talloze mogelijkheden, overigens is de totale oppervlakte groter dan Liberty City en Vice City bij elkaar. Om over de speelduur nog maar te zwijgen. Greetz, WG. Er zijn misschien wel veel bugs uit en VCS heeft inderdaad wat meer features, maar dan zou ik nog steeds gaan voor het betere verhaal en de perfecte maffiasfeer. En tsja, tegenover vliegen staat de metro bij LCS, en zwemmen heb je bijna niet nodig omdat het zich bijna allemaal in de stad afspeelt waar je het bijna niet nodig hebt. Nogmaals NineEleven, als je VCS wilt nemen dan moet je dat zeker doen want het is natuurlijk geen slechte game, maar toch zou ik nog even het topic lezen dat ik hierboven postte En San Andreas is ook geen verkeerde keuze zoals White Gold al zei, voor de PS2 is hij nu inderdaad erg goedkoop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NineEleven Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Als GTA fan heb ik SA al sinds dag 1 dat het uitwas, nu net iets meer dan 3 jaar geleden dus. Het is echt een fantastisch spel en daarom valt GTA3 nu wat tegen door de veel beperktere mogelijkheden. VCS zal me meer kunnen bekoren dan Het GTA-virus is terug wakker geworden na een jaar VCS is al besteld, over 3 dagen heb ik het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 Je moet echt wennen aan Vic Hij hoort niet echt thuis in een GTA spel, vind ik. Hij hoort meer thuis is CoD2 dan in VCS. Tommy was echt zo'n gangster type, die heel Vice City onder zijn duim zou kunnen hebben als je hem zou zien. Vic ziet eruit als een losgeslagen marinier (wat hij ook is). Het past gewoon niet. Het is als een frikandel met jus, of een kotelet met curry. Gewoon twee dingen die niet bij elkaar horen. De sfeer is daardoor ook iets anders. Maar het Phill Collins concert is helemaal te gek, en de missies ook wel En daarbij komt dat Vic toch wel een sympathieke kerel is, als je hem met Louise ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NineEleven Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 We zien we hoe het meevalt, ik heb het spel sinds vandaag Voor amper 15€! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.