Jump to content

Scroll Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Ik heb een probleem met alle sites, het is een erg irritant geval.

Telkens als ik scroll, scrolt hij niet normaal maar heel sloom met vage strepen. Het is niet echt irritant, maar het gaat heel sloom voordat het nieuwe stukje pagina geladen is. Weet iemand hier een oplossing voor? Een screen maken lukt niet, want dan staat het scherm er wel normaal op. Het is bij alle sites en zowel bij IE 7/6 als FireFox. Alvast bedankt :)

Geplaatst:
Start - Instellingen - Configuratiescherm - Muis - Tabblad 'Bladerwieltje'.

Bij mij staat ie op 4 regels.

Helaas, dit werkt niet. De computer waar ik nu opzit was geinfecteerd en het hele systeem is overnieuw geinstaleerd. Er was ook iets mis met de videokaart, ik heb hier niet zo veel verstand van maar ik denk dat het daar aan licht. Overigs heeft dat bladerwieltje te maken met welke afstand hij per keer draait er daarmee is het probleem niet opgelost, in ieder geval bedankt voor de moeite, ik heb trouwens Engelstalige Windows XP.

Geplaatst:

Hmm, dit probleem had ik ook. Wat voor videokaart heb je? Want ik raad je bij een nVidia kaart aan de recentste forceware te downloaden en te instaleren, zou het probleem moeten oplossen :D Geen nVidia kaart? Download gewoon de recentste drivers van de site van jou video kaart, zou het moeten oplossen.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb een keer zo'n geupdate driver gedownload, maar die was denk ik niet recent. Ik weet niet op jij/ of iemand even een directe download link van een geupdate driver die ik heb kan geven? Dit is de Videokaart die ik heb:

ATI Radeon X600 series. Vreemd, ik haalde de video kaart uit een oud topic van mij, als ik nu dxdiag uitvoer kan ik mijn videokaart niet zien, sinds de nieuwe instalatie van xp (Zonder de eerste van Packerd Bell) is ook het hele sound system verloren gegaan, maar goed. Zou iemand een goede upgedate driver voor de ATI Radeon X600 series kunnen vinden? Ik doe dit liever niet zelf, redenen genoemd. Alvast bedankt :).

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het probleem opgelost via de site van Packerd Bell, dankzij mijn serie nummer kon ik alle nodigge drivers verkrijgen. Hiermee is het geluid ook meteen back to life en kan ik nu eindelijk weer games spelen, alleen krijg ik een rare foutmelding, maar het heeft geen gevolgen. Zo ziet de foutmelding eruit:

The System DLL user32.dll was relocated in memory, The application will not run properly. The recolaction occurred because the DLL C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX occupied an address range reserved for Windows system DLLs. The vender supplying the DLL should be contacted for a new DLL. Overigens is de Titel RTHDCPL.EXE - Illegal System DLL Relocation. Weet iemand een oplossing? Het is sinds dat ik de Geluid Codecs heb geinstaleerd (Ookal gereinstaleerd, maar geen gevolgen).

Edit: Update voor file gedownload + opgelost :).

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...