Jump to content

BAttlefield 2142 models

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal ten eerste,

Voor degene die BF2142 niet kennen, het is een spel van EA met vooral

multiplayer en is volgens mij een goed spel.

Nu voor degene die het kennen en wat over het onderwerp weten:

Ik wil een hele map uit BF2142, namelijk Camp Gibraltar maar hoe dan,

ik heb namelijk al verschillende modding sites bezocht maar op geen

enkele staat zo'n soort uitleg voor beginnende modders, etc...

Iemand die een link heeft of het me zelf kan uitleggen zou heel erg bedankt zijn :puh:

Dat was het dan !

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

Ik snap niet echt wat je wil doen met die mak :puh: , wil je hem in GTA zetten, of wil je een nieuwe map voor Battlefield maken? Als je een hele map naar GTA wilt converten, moet je daar wel mee oppassen. EA durft namelijk erg moeilijk te doen als het gaat om converteren naar andere games (met een auto maakt dat niet echt veel uit, maar grotere delen, zoals een map wel). Als je dat niet wou doen, maar een nieuwe map maken voor Battlefield ben je helaas denk ik op het verkeerde forum, aangezien hier aleen maar mensen GTA modden (buiten ikzelf, ik doe daarbij nog eens Counter Strike 1.6 mapping).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Als het illigaal is doe ik het toch, ik doe al zo veel illigale dingen :D .

.:Tom:.

Bewerkt: door DaBeast
Sorry, op de een of andere manier heb ik perongelijk je bericht geedit in plaats van een nieuwe gepost.. Ik heb het terug getypt zoals ik het me herinner, excusses.
Geplaatst:

Klopt hij werkt met DirectX 9 en ik heb het al eens op die manier gedaan maar ik kreeg niet alleen die map maar echt alles van het spel dus ook de textures van de menus en zo , niet echt wat ik dus nodig heb.

En ik ga me ook niet bezig houden met honderden texures te sorteren..

Dus als iemand een idee heeft of weet hoe zeg het me :puh:

Geplaatst:

Over het converteren bestaat een ongeschreven regel, dat converteren naar andere games niet is toegestaan (omdat het onder copyright valt). Maar het converteren naar andere games kan en word niet tegengehouden (kleine dingen zoals auto's, tenminste ze doen de moeite niet). Grotere models zoals een map gaat vooral EA soms moeilijk om doen (andere bedrijven doen hier ook geen moeite voor). Van mij mag je het converteren. Maar als het te downloaden gestelt word, en ik of één van mijn andere colega's krijgen een mail/PB dan gaat dit topic helaas op slot. Maar voorlopig laat ik je natuurlijk verderdoen :) .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Voor ik het te downloaden zou stellen moet ik eerst de map kunnen rippen en dat is momenteel nog niet gelukt. Ennuh waar dient de frames map eigenlijk voor in jouw tut ? Daarmee bedoel ik dus wat er in komt :D

>>> Door DaBeast: Frames zijn geloof ik de models zelf, en shaders de effecten ofzo.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...