Muay Thai Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ik heb alles aangesloten en als ik bepaalde dingen wil horen krijg ik geen geluid, bijvoorbeeld iets met windows media player daar heb ik geen geluid bij. Ik kreeg dit bericht mischien weten jullie wat ik moet doen : Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Het lijkt me dat je codecs moet downloaden, in het geval van de screen een MP3 codec. Greetz Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Helpt niet mensen en thuis als ik iets typ kan ik het hier niet posten, maar wat moet ik nu doen? (geluid) heb de juiste codecs gedownload en nog steeds gezeik... Reageren
Muay Thai Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Iemand nog idee? is het een idee om drivers opnieuwe te installeren? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Wat ik allereerst zou doen is het gehele geluids-apparaat uit de Windows lijst verwijderen (met rechts op deze computer klikken (op het bureaublad), kiezen voor eigenschappen en daarna voor apparaatbeheer. Onder besturing voor geluid, video en spelletjes staan vervolgens een aantal regels die met je geluidskaart te maken hebben. Alles wat daar mee te maken hebt zou ik weghalen. Vervolgens even de PC opnieuw starten en je zal de melding krijgen dat Windows nieuwe hardware gevonden heeft. Doorloop de stappen voor het juist installeren van je geluidskaart (of cancel de actie en draai de set-up van de eventuele installatie CD). Dat zou de truc moeten doen, anders zou ik het ook niet weten eerlijk gezegd. Oh, bovenstaand verhaal geldt voor Windows ME, XP en 2000. Of dit er ook allemaal zo uitziet bij Vista weet ik niet (ik heb dat programma nog nooit gezien en wil dat ook graag zo houden ). Succes en laat even weten of dat werkt...... Reageren
Muay Thai Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Sorry voor deze post maar ik vond niet dat het nodig was om een nieuwe topic te maken. Er staat dat ik geengeluidskaart heb, maar die zit er wel in. Dus ik denk dat ik die drivers maar eens moet installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.