Gijsso Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Hoeveel krijg je (op 16.00u) als je alle 30 Empire sites en alle (zij)missies hebt gedaan: Smuggling? Drugs? Bewerkt: 10 november 2007 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Ligt er maar net aan hoeveel missies je van elk hebt gedaan. Volgens mij ligt het maximum ergens bij de 70.000. Als je alles bordelen hebt, en je hebt al die missies daarvan gedaan, zul je daar meer aan verdienen dan aan alles drugs terwijl je daar geen missies voor gedaan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Oke het klopt wel dat ik het verkeert heb uitgelegd maar het max. is als je alle bordenen in Roberry in het hoogste hebt veranderd. Dan krijg je $126000,- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Ligt er maar net aan hoeveel missies je van elk hebt gedaan. Volgens mij ligt het maximum ergens bij de 70.000.Als je alles bordelen hebt, en je hebt al die missies daarvan gedaan, zul je daar meer aan verdienen dan aan alles drugs terwijl je daar geen missies voor gedaan hebt. Ja het is idd ergens bij de 70.000. (Ik zag het ff dat het waar is want dan weet GTAGijsso hij het zeker. Bewerkt: 10 november 2007 door Southpark Cows Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Ligt er maar net aan hoeveel missies je van elk hebt gedaan. Volgens mij ligt het maximum ergens bij de 70.000.Als je alles bordelen hebt, en je hebt al die missies daarvan gedaan, zul je daar meer aan verdienen dan aan alles drugs terwijl je daar geen missies voor gedaan hebt. Ja het is idd ergens bij de 70.000. (Ik zag het ff dat het waar is want dan weet GTAGijsso hij het zeker. Het max. is rond de $70000 als je geen zij missies hebt gedaan maar ik heb wel die zij missies gedaan en dan kan het max. zijn $126.000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.