kevin software Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) hallo, Ik ben o pzoek naar een texture voor 3dsmax 1 aarde texture die op een bol moet aar ik kan niks vinden Ik wil zo mooi moglijk textures Groetjes kevinsoftware EDIT1: Ik heb hem gevonden aleen is het nu niet egt mooi ik wil er zo'n blauwe gloed omheen met wat wolken hoe doe ik dat? Bewerkt: 10 november 2007 door kevin software Reageren
K.O. Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 hallo,Ik ben o pzoek naar een texture voor 3dsmax 1 aarde texture die op een bol moet aar ik kan niks vinden Ik wil zo mooi moglijk textures Groetjes kevinsoftware Wat kunnen we hier nou mee!? Iedereen kan Google Afbeeldingen toch gebruiken? Hoef je alleen nog maar te kijken of er geen copyright op de afbeeldingen zit. Reageren
kevin software Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 hallo,Ik ben o pzoek naar een texture voor 3dsmax 1 aarde texture die op een bol moet aar ik kan niks vinden Ik wil zo mooi moglijk textures Groetjes kevinsoftware Wat kunnen we hier nou mee!? Iedereen kan Google Afbeeldingen toch gebruiken? Hoef je alleen nog maar te kijken of er geen copyright op de afbeeldingen zit. Jah had al gevonden aleen ik had al geedit aleen nu wil ik er zo'n blauwe gloed omheen met wat wolken hoe doe ik dat? Reageren
kevin software Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Photoshoppen he. Ik bedoel in 3DSmax 9.0 in 3D Reageren
Black Force Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Waarom zou je dat willen in 3D dan, voor in GTA SA hoef je dat echt niet te maken hoor. Of heb je het over een render? Greetz, Black Force Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Wil je zoiets maken? Ik heb wel een goede aarde texture liggen. Alstublieft Als je er een met wolken wilt zeg je het maar . Bewerkt: 28 november 2007 door stefaneke Reageren
kevin software Geplaatst: 28 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2007 Wil je zoiets maken? Ik heb wel een goede aarde texture liggen. Alstublieft Als je er een met wolken wilt zeg je het maar . Oke thx aleen hoe krijg je er z'n mooie blauwe gloed omheen? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 november 2007 Rapport Geplaatst: 28 november 2007 (bewerkt) Voeg een lens effect aan je camera toe. Dat doe je door op 8 te druken dan naar het volgende tabblad gaan, en daar op add klikken, en dan lens effect kiezen . Bewerkt: 28 november 2007 door stefaneke Reageren
kevin software Geplaatst: 29 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2007 Voeg een lens effect aan je camera toe.Dat doe je door op 8 te druken dan naar het volgende tabblad gaan, en daar op add klikken, en dan lens effect kiezen . Euhhh..... Heb je een screen hoe het er uit moet komen te zien? Bij mij krijg ik een vaag iets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.