Scarface92 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Beste mensen! Ik zat vanmiddag met iemand te msnen.. En op een gegeven moment krijg ik een raar bericht in beeld: omg jij naakt? Het is een link die in je msn bericht krijgt en verwijst je naar het virus. Zonder het te weten geeft iemand anders waar je mee chat het virus door middel van een link. Ik heb het ook al een keer gehad bij iemand anders.. Zelf heb ik nog nooit op de link geklikt. Een vriend van mij wel en hij had binnen een paar seconden een gecrashte pc. Hoe kom je in godsnaam van dit MSN virus af? Ik WAARSCHUW jullie voor dit virus omdat het vrij irritant kan zijn! Greetz, GrandTheftTwanO
Disturbed Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ja, ik heb het ook die melding gehad, maar ik klik nergens zomaar op. Maar goed dat je het ff zegt!
Wesley Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Hier is al een topic over, >> klik <<
JasonStatham Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Beste mensen!Ik zat vanmiddag met iemand te msnen.. En op een gegeven moment krijg ik een raar bericht in beeld: omg jij naakt? Het is een link die in je msn bericht krijgt en verwijst je naar het virus. Zonder het te weten geeft iemand anders waar je mee chat het virus door middel van een link. Ik heb het ook al een keer gehad bij iemand anders.. Zelf heb ik nog nooit op de link geklikt. Een vriend van mij wel en hij had binnen een paar seconden een gecrashte pc. Hoe kom je in godsnaam van dit MSN virus af? Ik WAARSCHUW jullie voor dit virus omdat het vrij irritant kan zijn! Greetz, GrandTheftTwanO had ik vanmiddag dus ook opgestuurd gekregen
X-boy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Beste mensen!Ik zat vanmiddag met iemand te msnen.. En op een gegeven moment krijg ik een raar bericht in beeld: omg jij naakt? Het is een link die in je msn bericht krijgt en verwijst je naar het virus. Zonder het te weten geeft iemand anders waar je mee chat het virus door middel van een link. Ik heb het ook al een keer gehad bij iemand anders.. Zelf heb ik nog nooit op de link geklikt. Een vriend van mij wel en hij had binnen een paar seconden een gecrashte pc. Hoe kom je in godsnaam van dit MSN virus af? Ik WAARSCHUW jullie voor dit virus omdat het vrij irritant kan zijn! Greetz, GrandTheftTwanO Uhh.. wat betekent "OMG" ??
JasonStatham Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Beste mensen!Ik zat vanmiddag met iemand te msnen.. En op een gegeven moment krijg ik een raar bericht in beeld: omg jij naakt? Het is een link die in je msn bericht krijgt en verwijst je naar het virus. Zonder het te weten geeft iemand anders waar je mee chat het virus door middel van een link. Ik heb het ook al een keer gehad bij iemand anders.. Zelf heb ik nog nooit op de link geklikt. Een vriend van mij wel en hij had binnen een paar seconden een gecrashte pc. Hoe kom je in godsnaam van dit MSN virus af? Ik WAARSCHUW jullie voor dit virus omdat het vrij irritant kan zijn! Greetz, GrandTheftTwanO Uhh.. wat betekent "OMG" ?? o mij god
Gino99 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Ja heb ik ook gehad.In een ander topic bij Computer-Talk staat hoe je eraf kunt komen .
X-boy Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Beste mensen!Ik zat vanmiddag met iemand te msnen.. En op een gegeven moment krijg ik een raar bericht in beeld: omg jij naakt? Het is een link die in je msn bericht krijgt en verwijst je naar het virus. Zonder het te weten geeft iemand anders waar je mee chat het virus door middel van een link. Ik heb het ook al een keer gehad bij iemand anders.. Zelf heb ik nog nooit op de link geklikt. Een vriend van mij wel en hij had binnen een paar seconden een gecrashte pc. Hoe kom je in godsnaam van dit MSN virus af? Ik WAARSCHUW jullie voor dit virus omdat het vrij irritant kan zijn! Greetz, GrandTheftTwanO Uhh.. wat betekent "OMG" ?? o mij god Bedankt, weet ik dat ook weer.
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Hier is al een topic over, >> klik << Inderdaad, waarom allemaal nog doorposten?
Recommended Posts