Crankeye Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) I II Bewerkt: 11 november 2007 door Crankeye Reageren
DaBeast Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Dan zal ik maar eens als eerste raten . De sig ziet er best bijzonder uit, door het kleur en effecten gebruik. In het begin schrok ik wel een beetje door het felle groen, maar na even kijken was ik hem al helemaal gewent. Je hebt toch een paar basic effecten d'r in gegooit wat de sig best wel mooi maakt. Rechts van de persoon vind ik echt super gedaan! Aleen vind ik links wat aan de mindere kant, aangezien hij mischien iets te basic en leeg is. De border is goed, in dezelfde hoofdkleuren. Aan je tekst kan nog wat aan verbeterd worden. Mijn 'truuk' is om de tekst zo goed mogelijk in de signature in laten blenden, en hem dus een beetje verborgen te houden. Zo blijft het altijd leuk om achter de text te zoeken en word de focus op je signature zelf gewerkt, in plaats van de tekst (die meestal een beetje afleid). Kortom: Leuke signature, werk aleen wat aan je tekst en aan het opvullen. Eindscore: 15/20 Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Crankeye Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Nieuwe versie.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ziet er goed uit, ik rate V2 wan die splatter brengt de rust uit de sig. Zoals DaBeast al zei vind ik ook dat de linkerkant een beetje leeg is. Maak het stuk dat zwart wit is wat meer groen, zodat dat ook goed bij het geheel past. Ik ben wat minder tevreden over de plaatsing van je stock/render, althans de grootte van je stock, ik zie bij signatures liever dat je wat meer van het lichaam van je render/stock ziet. Je tekst had ook anders gekunt, je had hem niet op overlay moeten zetten, en daarna maak je een nieuwe layer, doe je apply image en maak je er een clipping mask van dan verplaats je die clipping mask een beetje en zie wat er gebeurd! Verder erg goed gedaan 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.