kevin software Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Hallo, Ik ben opzoek naar een engine wel een goede graag ik heb er een paar op google.nl gezien aleen welke zijn de beste? Groetjes kevinsoftware Bewerkt: 10 november 2007 door kevin software Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Wat bedoel met een engine een motor van een auto ? Graag iets meer uitleg aub Tom Reageren
K.O. Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik dénk dat ie t over een GameEngine heeft. Dat is de enige 'engine' waarvan ik kan bedenken zo dat je 'engine' zegt en niet gewoon 'motor'. Ik zou dus zeggen, sla er eens een goed programmeerboek op na en maak zo je eigen engine. Ik weet toch niet wat je bedoeling is met die engine? wat voor soort games wou je gaan maken? Hoeveel ervaring heb je? (Als ik een kleine tip mag geven: "Games programmeren in 24 uur" van Michael Morrisson is wel een redelijk boek voor beginners waarin je stapsgewijs je eigen engine maakt. Alle broncode bestanden krijg je ook op CD meegeleverd.) Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Verplaatst naar software. Reageren
Schno009 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ik gebruik wel eens Irrlicht. Kan mooi overweg met .3ds bestanden, dus dat is extra mooi megenomen. Redelijk veel features, maar je moet er wel goed de tijd voor nemen. PS. Het is gratis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.