Jump to content

Tupac Mode

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen

Ik heb al gegoogled en heb een interverbinding , maar ik vind niet hoe ik een txd bestand naar img kan omzetten want als ik de tupac mode in mijn spel wil zetten via img tools lukt het niet want hij kan niet TXD bestanden lezen en bij SAMI is het ook niet gelukt . Hoe moet ik het nu wel in het spel steken , het is de tupac mode van gtagarage .

Alvast bedankt

Geplaatst:

He hoeft een txd ook niet te lezen, of om te zetten in IMG. Je moet hem in een IMG bestand krijgen!

Je opent met de IMG Tool C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models/gta3.img, en je zoekt het bestand op dat je moet vervangen van de Readme. Je klikt met je rechtermuisknop daarop en klikt op 'replace'. Zoek het bestand op wat je net hebt gedownload en klik op OK. Klaar :)

Het is mij alleen niet duidelijk wélke tupac mod je bedoelt van GTA Garage. Deze? Deze?

Deze?

Deze?

Of Deze?

Anders kan ik je niet verder helpen :7

Geplaatst: (bewerkt)
He hoeft een txd ook niet te lezen, of om te zetten in IMG. Je moet hem in een IMG bestand krijgen!

Je opent met de IMG Tool C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models/gta3.img, en je zoekt het bestand op dat je moet vervangen van de Readme. Je klikt met je rechtermuisknop daarop en klikt op 'replace'. Zoek het bestand op wat je net hebt gedownload en klik op OK. Klaar :)

Het is mij alleen niet duidelijk wélke tupac mod je bedoelt van GTA Garage. Deze? Deze?

Deze?

Deze?

Of Deze?

Anders kan ik je niet verder helpen :7

Ik heb nog een vraagje , ik heb zelf een carhartt trui gemaakt redelijk mooi :D het is na lange tijd gelukt er een bmp file ervan te kunnen maken maar hoe maak er dan wel een txd file van want mijn TXD WORKSHOP geeft een error medling als ik et probeer te openen alvast bedankt

Bewerkt: door bruindebeer1
Geplaatst:

Je moet de afbeelding ook niet openen, maar importeren in de texture. Open de carhartt.txd met TXD Workshop (nadat je m geextract hebt met IMGTool, dat zoekt makkelijker) en klik dan op Import. Nu selecteer je je eigen afbeelding en Sla je m op. Importeer m nu weer in playre.img met IMGTool, Rebuild Archive, en klaar ben je.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...