-Omar- Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Hallo ik heb Adobe Dreamwaver. Alleen ik hem er een paar vragen over, namelijk: De enters die je maakt zijn nogal groot het zijn eigelijk 2 enters maar hoe kan je zorgen dat het er één word? Alvast bedankt! Reageren
peter99 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 -Omar-, dit is te verhelpen door in de code <br> toe te voegen, of (ik weet niet helemaal 100% of het werkt) bij word 2007 heb je dit ook, daar is het te verhelpen door Shift+Enter. ik vond dit in het begin ook al raar Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Je moet Shift ingedrukt houden en dan pas op Enter drukken. Dan ga je naar de volgende regel in plaats van de regel daar onder. (Oftewel: in plaats van het maken van een witregel.) Succes! Reageren
Ewoud Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Hallo ik heb Adobe Dreamwaver.Alleen ik hem er een paar vragen over, namelijk: De enters die je maakt zijn nogal groot het zijn eigelijk 2 enters maar hoe kan je zorgen dat het er één word? Alvast bedankt! Dat zijn geen enters, maar zijn nieuwe alinea's. Dus de <p> en </p>. Later zul je merken als verder ben met HTML leren dat je overgaat op parafen ipv. van breaks. Reageren
-Omar- Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik wil een frameset invoegen maar als ik het bestand dan naar me host upload is het gewoon een witte pagina! Hoe komt dit en hoe kan je dit beter maken? Reageren
Woetsha Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik wil een frameset invoegen maar als ik het bestand dan naar me host upload is het gewoon een witte pagina!Hoe komt dit en hoe kan je dit beter maken? Je moet wel pagina's invullen !Voorbeeld: <HTML> <HEAD> <TITLE>Voorbeeld frames</TITLE> </HEAD> <FRAMESET ROWS="30%,70%"> <FRAME SRC="boven.htm"> <FRAME SRC="onder.htm"> </FRAMESET> </HTML> Als je dit zou publiceren zou de pagina in 2 delen gesplitst moeten zijn. Het bovenste deel met "boven.htm" en het onderste deel met "onder.htm". Je moet nu ook "boven.htm" en "onder.htm" uploaden. Anders zal er een error pagina komen in de beide frames. Normaal gezien zou de pagina alles moeten weergeven wat jij in boven en onder.htm hebt geplaatst. Als het nog steeds niet lukt dan kan je misschien je broncode hier plaatsen zodat we misschien kunnen zien wat de fout is. Reageren
-Omar- Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Oke bedankt! Weet jij of iemand anders ook hoe je met Adobe Dreamweaver een skin of template aan kan passen dat bedoel ik meer de kleur. Alvast bedankt MVG, Omar Reageren
-Omar- Geplaatst: 24 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Oke bedankt!Weet jij of iemand anders ook hoe je met Adobe Dreamweaver een skin of template aan kan passen dat bedoel ik meer de kleur. Alvast bedankt MVG, Omar *Bump* Iemand? Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Tuurlijk kan dat, je moet dat wel helemaal met de hand doen. Dreamweaver is geen frontpage oid, maar gewoon een HTML, PHP, ASP, XML, (andere scripttalen) bewerker/editor. Hiermee kun je dus niet met 1 druk op de knop een template aanpassen, of de kleur er van wijzigen. Je zult gewoon de afbeeldingen van de template in photoshop moeten zetten en de kleur dan aan moeten passen. Dat is de enige manier om de template aan te passen, misschien zijn er meer manieren, maar ik werk nu al 3 jaar met dreamweaver en anders had ik dat wel gezien, niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.