Jump to content

hoe moet je op de ps2 de replay afspelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat gaat niet. De PS2 versie heeft geen replay functie door het ontbreken van een harde schijf. Jammer maar helaas :puh:

Geplaatst:
maar hoe moet dit op de pc??

Op WikiGTA kon ik het niet precies vinden, maar ik geloof dat het met één van de F toetsen was. Ik geloof F1, F2 of F3. Als dat niet lukt ga je gewoon het rijtje af.

Succes ermee :tu: . Greetz, WG.

Geplaatst:
zit hij wel op de xbox?

Ja de Xbox versie en de PC versie hebben een ingebouwde replay functie. Hierbij kun je de laatste 30 seconden opnieuw afspelen.

Geplaatst:
zit hij wel op de xbox?

Ja de Xbox versie en de PC versie hebben een ingebouwde replay functie. Hierbij kun je de laatste 30 seconden opnieuw afspelen.

Toch heb ik een keer zoiets als de replay filmpje gezien op mn ps2.

het was een keer tijdens een extra date met Michelle.

Ik weet niet maar waar ik op drukte dus vandaar de vraag.

of zou het misschien iets anders dan de replay kunnen zijn geweest?

Geplaatst:
Toch heb ik een keer zoiets als de replay filmpje gezien op mn ps2.

het was een keer tijdens een extra date met Michelle.

Ik weet niet maar waar ik op drukte dus vandaar de vraag.

of zou het misschien iets anders dan de replay kunnen zijn geweest?

Dit wordt de "extra date" genoemd, welke alleen bij Michelle mogelijk is. Zij wil dan achter het stuur, dus ben jij de passagier. Zij zal vervolgens een paar (ingame)uren door San Fierro rijden, om vervolgens weer bij haar huis terug te keren. Aangezien jij niets hoeft te doen en het camerastandpunt op dit moment niet aan te passen is, lijkt het inderdaad een soort van ingame-cutscene.

Maar goed, de replayfunctie is op de PS2 gewoonweg niet mogelijk. Hoe dit met de Xbox-versie in elkaar zit weet ik niet, maar op de PS2-versie is het in ieder geval niet mogelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...