Jump to content

Platoon sig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Nu ik mijn nieuwe computer heb kon ik eindelijk weer aan photoshop doen. Gewoon even een render genomen uit mijn render collectie en wat in elkaal geflanst om er weer in te komen. Ik vind hem best wel mooi qua kleuren en dieptezicht.

platoonsig.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Die is prachtig. Alleen een beetje veel van die stofwolken of wat het ook is. is dat een plaats voor je naam?

9/10 Omdat ie prachtig is

Geplaatst:

Me likey!

Mooie signature hoor, veel gebrusht zie ik?

Door dat leuke effectje in het midden lijkt het net alsof de persoon daardoor doodgaat.

Mooi in elkaar geflanst!

17/20.

Geplaatst:

@GTAGijsso: Aan die stofwolk kan ik niet veel veranderen, aangezien het in de basis van mijn signature licht en ik moeilijk alle layers opnieuw kan maken..

@Crankeye: eigenlijk heb ik geen enkel normaal brushwerk er ingestopt. Aleen 2 smudgelayers (+1 smudgelayer om de render met de bg in te blenden) en 2 C4D layers. voor de rest nog een gradient (voor de stofwolk dinges) en een hele boel effecten.

Nog rates mischien? :7

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Ziet er zeker goed uit! Mijn oog viel direct op die open plek, maar nu heb ik ook pas door dat het een stofwolk is. Mooi gedaan! Enige minpunt is die dikke border, ik denk dat 1px meer dan voldoende is. Over het algemeen vind ik een te dikke border niet echt staan, maar hé, wie ben ik... :puh:

...en dieptezicht.

Je krijgt ook een mooie ‘diepte’ door gebruik te maken van een zwart-witte (net wat je mooi vindt) gradient map. Zet de blendmode daarna op bijvoorbeeld “Hard Light” en bekijk het resultaat. Meestal gebruik ik zwart-wit om een mooie, zichtbare diepte te creëren. Mocht je het nog gaan proberen, verlaag dan wel de fill/opacity, want ik denk dat hij anders overbelicht raakt. Veel succes verder!

Geplaatst:

Mooie sig! Ik heb ook ooit die stock gebruikt:

gfxcontest1rz6.png

Die van jou is zeker ook mooi. Alleen had ik als ik jou was de stock wat meer in het midden gezet want hij is een beetje leeg zo in het midden. De border vind ik ook te dik, dat maakt de sig te klein, je kan beter gewoon een kleine border nemen, dan neemt het minder ruimte van je sig weg ;)

Wat ook nog wel leuk zou staan is een gradient map, dat geeft een heel mooi effect aan je sig ;).

Je hebt je naam heel goed in je sig gezet, en het past er ook heel goed bij ;).

72% - Mooie signature! Alleen had je beter je stock wat meer in het midden kunnen zetten ;)

Geplaatst:

Hey,

Ik vind het een mooi plaatje , maar die 'stofwolk' in het midden vind ik helaas er niet bij passen. De kleuren passen bij je render, de border vind ik er eigenlijk nog best bij passen, waarom zou je die witte wolk niet kunnen aanpassen? Je kunt er altijd nog overheen brushen en dergelijke.

Succes

Jeforce

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...