The Outlaw Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 nou, wat zet jij er in? ik zet er typische jaren 80 muziek in lekker in het sfeertje en wat zetten jullie erin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 ik weet niet of jullie dat kennen, maar van yorin fm, met robert jensen, dat ie met ''bassie'' belt, heb ik erin staan, en linkin park, nog een paar jare 80 liedjes: -queen: sont stop me now -if you leave me now enz enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 ik weet niet of jullie dat kennen, maar van yorin fm, met robert jensen, dat ie met ''bassie'' belt, heb ik erin staan, en linkin park, nog een paar jare 80 liedjes:-queen: sont stop me now -if you leave me now enz enz Ik hep allemaal HardRock liedjes erin zitte Want 'k speel zelf Electrische Gitaar :lol: dus dat past wel B) Maar ouwe liedjes zijn ook best kicke hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Ik heb er allemaal rommel van vroegere GTA's in staan. 'Taxidrivers must die' uit GTA2, Dean France van Futuro FM, dat soort dingen. En een heleboel reclames uit GTA2 en GTA III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Veel hardcore! Heel veel hardcore. Een megamix van een half uur lang en nog wat nummers die ik cool vind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Veel hardcore! Heel veel hardcore.Een megamix van een half uur lang en nog wat nummers die ik cool vind. Ik snap niet dat temet I-E-D-E-R-E-E-N Hardcore fan is D'r zijn tog wel mensen die alleen "rossende" gitaren willen horen :unsure: Het is wel af en toe leuke muziek maar alleen dat gebonk ken ik nie elke dag aanhoren Alleen "rossende" gitaren uit mekaar gedrumde drumstelle :blink: un DJ is af en toe ook wel cool B) Het is maar MIJN mening dus ik hoef geen ruzie :unsure: B) :rolleyes: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Hardcore, trance, techno, en al dat soort shit vind ik ook zuigen. Geef mij ook maar rossende gitaren en gave drums. Heavy metal dus. Ook vind ik Punk rock en gewone rock ook wel gave muziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Hardcore, trance, techno, en al dat soort shit vind ik ook zuigen.Geef mij ook maar rossende gitaren en gave drums. Heavy metal dus. Ook vind ik Punk rock en gewone rock ook wel gave muziek. :blink: :lol: Eindelijk een mede stander Rossende Gitaren is het Beste wat er is :lol: :lol: :lol: :lol: :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Hardcore, trance, techno, en al dat soort shit vind ik ook zuigen.Geef mij ook maar rossende gitaren en gave drums. Heavy metal dus. Ook vind ik Punk rock en gewone rock ook wel gave muziek. mmm....... ik ga toch voor hardcore Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 ik ppak mijn gitaar zing er wat bij zet het in de map en heb een mooi radiostation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 ik ppak mijn gitaar zing er wat bij zet het in de map en heb een mooi radiostation Edmania?? :lol: Speel jij Electrische gitaar?? :rolleyes: Ik wel 't is best cool vin je?? En Hardcore is voor racisten (vin ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Veel rap en beatbox van mij zelf Heuj:P (alleen de beatbox van mijzelf) de rap van 50 cent eminem snoop dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) Mijn vriend kwam bij me spelen en heeft i zinloos van Lange Frans & Baas B erop gezet!! :rolleyes: Alleen doet i het niet zo goed. <_< Bewerkt: 9 januari 2005 door spijkertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 hardcore dus :rolleyes: ik ben geen racistje en ook heavy metal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 ik ppak mijn gitaar zing er wat bij zet het in de map en heb een mooi radiostation Edmania?? :lol: Speel jij Electrische gitaar?? :rolleyes: Ik wel 't is best cool vin je?? En Hardcore is voor racisten (vin ik) nee gewoon gitaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.