MrKooKie Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Bij mij staat net als bij Lantyz een heel radio station uit GTA2 erin... Diegene met die Taxi drivers must die, en I wanna fuck, I wanna fuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Bij mij staat net als bij Lantyz een heel radio station uit GTA2 erin... Diegene met die Taxi drivers must die, en I wanna fuck, I wanna fuck Cool maar hoe komme jullie daar aan?? <_< want ik wil dat ook bes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Lijkt me logisch, gewoon uit het spel zelf. De radiostations van GTA2 staan op de CD-rom. Openen met een soundeditor, de muziek die je wilt hebben eruit knippen en opslaan als een apart bestand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 Art of the fighters, die alle lieden van die Art of the fighters heb ik vervangen door V rock ik vind beste lied Art of the fighters - XXX keihard, prachtig van geluiden ook min lievelingswoorden zitten erin :rolleyes: grapjeeuh i love art of the fighters - XXX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ik zet er meestal de top 40 in, hij staat er nu ook in van 2 of 3 weken geleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ik zet er van alles en nog wat in ik heb zelfs de intro van the a-team< :lol: :lol: :lol: B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 ik heb zelfs de intro van the a-team :lol: Ik heb wel de intro van GTA2, GTA III en GTA VC erin gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ajax_rulez Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 hoe maak je zo eigen radiostation dan..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 wat MP3 bestandjes in de map MP3 van GTA VC zetten. Simpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb wat nieuwe liedjes erin gedaan o.a.: F**k It, Zinloos, Eminem bijna alle liedjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik hep temet alles erin staat :lol: Rock, Hardrock, Rap :lol: noem ut maar op!! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik heb wat nieuwe liedjes erin gedaan o.a.: F**k It, Zinloos, Eminem bijna alle liedjes. welke liedjes van eminem dan????? :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 ik heb een beetje top 40 en een beetje hardcore erin gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.