Ottoman 47 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Hallo ik heb net een nieuwe game gehaald die heet:GUN Ik ben bij de laatste opdracht maar die is f*cking moeilijk Kan iemand mij helpen plzzz Thanks Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Hallo ik heb net een nieuwe game gehaald die heet:GUNIk ben bij de laatste opdracht maar die is f*cking moeilijk Kan iemand mij helpen plzzz Thanks De laatste missie waarin je Magruder moet verslaan? Zo ja, lees dan even dit topic door, daar heb ik laatst namelijk nog wat informatie en tips over de eindmissie gegeven. Ik hoop dat het je daarmee lukt, en zoniet, dan kun je hier weer aan de bel trekken. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Wat kan je allemaal doen als je het spel hebt uitgespeelt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Wat kan je allemaal doen als je het spel hebt uitgespeelt Het nadeel van GUN is dat er na het uitspelen van de storyline amper meer iets te doen is. Het mag dan wel een free-roaming game zijn, maar waarschijnlijk is enkel de aandacht gelegd op de missies. Je kunt je eventueel nog richten op het uitspelen van de zijmissies, zoals het zoeken van de wanted-posters of het jagen op de wilde dieren. Maar voor de rest is er vrees ik niets meer te doen, op het touren door het wilde westen na dan, maar dat gaat ook snel wat vervelen. Reageren
moechy Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 ikzelf vind het eigenlijk een miskoop veel te snel uit en na de zijmissie + storyline niks meer te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.