vice Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Hallo is het bij san andreas net zoals bij vice city mogelijk om je eigen mp3 af te spelen? en speelt san andreas alle liedjes af of laat die er soms ook nog weg?(bij vice city zette ik er altijd een hoop liedjes in maar hij speelde nietalle liedjes,en ze waren allemaal mp3 ale ja ze hoorde allemaal te werken eigenlijk). En waar kan ik dan de muziek invoegen(welke map) Groetjes vice . Btw ik heb san andreas nog niet op mijn computer staan maar dat is voor straks , maar het is beter dat ik nu al weet of het gaat of niet vooraleer ik san andreas ook al naar de knopjes(als je me begrijpt) help . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Hallo is het bij san andreas net zoals bij vice city mogelijk om je eigen mp3 af te spelen? Ja , Dit kan , Het kan ook bij VCS ( Gta Vice City Stories ) en speelt san andreas alle liedjes af of laat die er soms ook nog weg?(bij vice city zette ik er altijd een hoop liedjes in maar hij speelde nietalle liedjes,en ze waren allemaal mp3 ale ja ze hoorde allemaal te werken eigenlijk). Ja , Maar ze kunnen niet allemaal worden afgespeelt , Het spel wordt pakt er gewoon 1 liedje uit . Alleen het kan ook wel eens zijn dan er over een half uurtje weer het zelfde liedje voor- bij komt. En waar kan ik dan de muziek invoegen(welke map) De map heet '' Sanandreas User Tracks '' , ( Mijn Documenten > Gta Sanandreas User Files > User Tracks .) Groetjes vice . Ik hoop je hierbij geholpen te hebben. Btw ik heb san andreas nog niet op mijn computer staan maar dat is voor straks , maar het is beter dat ik nu al weet of het gaat of niet vooraleer ik san andreas ook al naar de knopjes(als je me begrijpt) help . Ik begrijp je hoor , Maar je kan je spel kapot krijgen via De disk, Bestandjes verwijderen <- Als je dit verkeerd doet kan je het spel weg gooien . ( De bestandjes kan je nog wel aanvragen op het forum alleen moet je de code ervan weten .) Bewerkt: 11 november 2007 door gekkieJ01 Reageren
vice Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Bedankt gekkie ik ga nu het spel even uittesten ik veronderstel dat de radio ook iets gaat noemen van mp3 of zo. ik edit me post als er een op mag komen. en ik postn og is(tenzij dat ik ga bumpen dan edit ik ook) als ik het niet vind. laat ons hopen! . @gekkie ik heb al mijn geluidjes ge nummert want ik heb zelf ook "gebabbelt" ertussen dus ik maakte echt een eigen radiotje . en als ik alles kopieeëerde en het weer plakte stond alles ook nog op volgorde dus ik denk wel dat het in de juiste volgorde zal afspelen. @gta dat is toch off topic? btw ik bedoel egwoon dat ik alleen online was dus ik zal wel heel vroeg wakker zijn geworden. nuja! tot straks misschien . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Ik ben nog 1 iets vergeten te zeggen ! . Je moet in het spel ( In- Game ) Op de goede radio zetten. Dat doe je doormiddel de toets '' R '' in te drukken. Dan kies je als het goed is een ander radio zender . En dan kies je dit radio station >Gta Sanandreas User Tracks . Edit: Raar dat hij toch bij jou op volgorde blijft , Ik denk dat dat zo in het mapje '' Gta Sanandreas User Track's '' is maar in- game slaat hij toch echt een paar liedjes over. Bewerkt: 11 november 2007 door gekkieJ01 Reageren
vice Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) ja ik had al de radio zender gewijzigt maar hij wilt het nog niet doen. hij speelt alleen de liedjes af van san andreas zelf en in user tracks spreken ze alleen. moet die muziek anders zijn dan mp3 dan? want in vice city vroeger werkte het altijd met de muziek, en hier niet. edit: het valt me op dat de muziek die vroeger mp3 stond nu in wave geluid is verandert?? hoe kan ik dat terug in mp3 zetten dan? Bewerkt: 11 november 2007 door vice Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Wacht even! , Je moet bij Gta Sanandreas / Sa-mp Op menu drukken . Menu > Options > Audio Setup > User Track Options > Play Mode - Radio > Automatic Media Scan - On > Scan User Tracks . En dan wacht je 3 sec. Dan ga je weer in- game en zet je het radio station op '' User Track Player '' . Als het goed is Moet hij het nu doen! Reageren
vice Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Bedankt! Het gaat nu (met 2 liedjes ) maar ik kwamer achter dat er veel liedjes in wave staan maar toch speelde hij net nog een liedje af (weet niet of het in mp3 of wave tsond) maar hoe zeti k alle liedjes dan in mp3 of moeten ze juist in wave bestand staan? edit: het valt me op dat het wel werkt de liedjes maar telkens zit er een stuk op waarbij er niets komt ongeveer 10 a 15 seconden endaarna komt er een liedje of een tekst , maar dan niet mijn tekst maar in het engels(ik heb me eigen stem nog geen enkele keer gerhoort). Bewerkt: 11 november 2007 door vice Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Als je al je muziek in 1 map hebt staan moet je gewoon een snelkoppeling van die map in de map User Tracks zetten. Daarna moet je in het spel zelf in: 'Options > Audio Setup > User Track Options' de instellingen aanpassen: Play Mode kan in 3 standen: Radio, Random (willekeurig) en Sequential (opvolgend) Automatic Media Scan (automatisch laten scannen naar muziek bestanden) Scan User Tracks (handmatig naar bestanden laten scannen). Daarnaast moet je je radio in een voertuig wel op 'User Track' zetten. Veel plezier Edit: In principe hoef je de bestanden maar 1x te scannen (handmatig) dan kan je 'Automatic Media Scan' gewoon uit zetten, zet wel de Play Mode op Random of Sequential anders blijft de radio er tussen door komen. Reageren
vice Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 oke dit topic is bijna rond alles werkt nu al van muziek ik ontdek nog altijd mijn liedjes die ik vanmorgen nog niet hoorde . alleen ik heb nog geen enkele keer mijn eigen stem gehoort?? word een "voice opname" soms uitgeschakelt in san andreas? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Één en ander is gewoon terug te vinden in de readme van je spel: User Radio FilesGRAND THEFT AUTO: San Andreas can support the playback of the users own audio files. By default the game ships with support for Windows Wave files (WAV) and Ogg Vorbis (OGG) files. Additionally, with the correct CODECS installed to your computer, you can playback MP3, WMA, M4A, etc. To facilitate playback of these formats you can - Install the latest Apple QuickTime Player or Install Microsoft Windows Media Player 9 OR 10 or Install a combined CODEC package Dus alleen bovengenoemde audio bestanden kan je gebruiken mits je de nodige codecs geïnstalleerd hebt. Daarnaast is het ook afhankelijk hoeveel audio bestanden je hebt toegevoegd, als je 1000 nummers hebt kan het misschien wel even duren voordat jou opnames worden afgespeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.