Jump to content

ferarie mod

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een ferarie mod gedownload van gtagarage.nl/.com en ik heb geen flauw idee

hoe je hem moet instaleren, ik heb het geprobeerd maar toen had hij het over een .rar file

in de map waar gta staat, volgens mij zit daar helemaal geen .rar ...

en ja, het is moeilijk een engelse readme te lezen als je geen engels kan...

dus zou iemand mij op weg kunnen helpen ???

ik heb gta san andreas

versie 1

groetjes jeroen

Ps. de mod zit bij de bijlage !

en mijn versie is al gemod met nl ondertitel en

de bunker mod.

fungt_rdteam_ferrari_550_barchetta.rar

Geplaatst:
ik heb een ferarie mod gedownload van gtagarage.nl/.com en ik heb geen flauw idee

hoe je hem moet instaleren, ik heb het geprobeerd maar toen had hij het over een .rar file

in de map waar gta staat, volgens mij zit daar helemaal geen .rar ...

en ja, het is moeilijk een engelse readme te lezen als je geen engels kan...

dus zou iemand mij op weg kunnen helpen ???

ik heb gta san andreas

versie 1

groetjes jeroen

Ps. de mod zit bij de bijlage !

en mijn versie is al gemod met nl ondertitel en

de bunker mod.

Best jeroendejong , ik heb de readme vertaald met babelfish het is niet uitstekend maar nu zal je het beter begrijpen hier de readme :

Ferrari 550 Barchetta zette voor San Andreas om door FunGt Original Model voor de Stad van de Ondeugd door RD Team Engels Installatie: Download hier de meest lastest versie van de Manager van Mod. van de Garage Gta van: http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=434 Haal het rar dossier in de omslag van San Andreas en stel het ggmm.exe- dossier in werking. Klik nu op Installateur installeren een Pakket van de Auto en selecteren mijn hellfire.ggm- dossier. Het programma zal mod. automatisch installeren. Wie niet wannagebruik dit programma (_ - ') hier er zijn de lijnen om aan één of ander dossier van gegevens toe te voegen: Vehicle.ide 411, infernus, infernus, auto, INFERNUS, uitvoerende INFERNU, ongeldig, 5, 0, 0, -1, 1,1, 1,1, 0 Carmods.dat infernus, nto_b_s, nto_b_l, nto_b_tw, spl_b_bbr_m, spl_b_mar_m, spl_b_bab_m, spl_b_bbb_m Carcols.dat infernus, 1.1, 0.0, 6.6, 3.3, 24.24, 103.103 Na, vervang infernus.dff en infernus.txd met een programma zoals Vonk of Img Hulpmiddel 2,0. Geniet van! Contact: fungtq3(at) gmail DOT com leerprogramma's, videoleerprogramma's en al mijn mods bij: http://fungt.altervista.org !!! Verander, gebruik of verbeter dit mod. zonder mijn toestemming niet. U kunt dit mod. op uw eigen website uploaden maar u moet mijn!!! verbinden

Geplaatst: (bewerkt)

Babelfish is echt waardeloos en maakt alles ongelofelijk vaag. Ik denk niet dat je daar veel mee kan. Hier dus wél een uitleg:

Nou in de mod zit dus een .ggm bestand voor het geval je de mod met GGMM wil installeren. Dit is net zoiets als SAMI, een automatische car installer. Gebruik je GGMM, dan hoef je alleen maar dat bestand ermee te openen en zo installeren.

Gebruik je géén GGMM, maar IMGTool 2.0, dan moet je de bestanden infernus.txd en infernus.dff in de gta3.img zetten en het archief rebuilden.

Verder staat er nog dat je bepaalde bestanden lichtelijk moet aanpassen.

Open de bestanden Vehicles.ide, Carmods.dat en Carcols.dat met Kladblok (alle bestanden staan in de data folder van GTA: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/) en vervang de infernus regels door de regels die in de readme staan.

Dit worden dus de nieuwe regels in de bestanden:

Vehicle.ide
411,  infernus,  infernus,  car,   INFERNUS,  INFERNU,  null, executive,  5,  0, 0,  -1, 1.1, 1.1,  0
Carmods.dat
infernus, nto_b_s, nto_b_l, nto_b_tw, spl_b_bbr_m, spl_b_mar_m, spl_b_bab_m, spl_b_bbb_m
Carcols.dat
infernus, 1,1, 0,0, 6,6, 3,3, 24,24, 103,103

Edit: kijk anders een hier of in het vastgepinde "Handleiding IMG-Tool" topic. IMGTool 2.0 en GGMM kun je zo vinden met Google neem ik aan.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

jah, oke bedankt maar ik heb een mod,

ook een ferarie maar die vervangt de INFERNUS, en die is net vervangen,

kan ik hem niet laten vervangen door een simpelere auto,

zoja, is dat dan gewoon de naam INFERNUS in de lines veranderen en de .txd en .dff bestanden veranderen

of is dat dan weer een heel gedoe

411,  infernus,  infernus,  car,   INFERNUS,  INFERNU,  null, executive,  5,  0, 0,  -1, 1.1, 1.1,  0

wordt dan

411,  ,  hotknife,  car,   HOTKNIFE,  HOTKNIF,  null, executive,  5,  0, 0,  -1, 1.1, 1.1,  0

ALS ik hem vervang door een hotknife ofniet ???

Geplaatst:

Zolang je de goede Vehicle identifiers en andere codes met de naam gebruikt kan er niks mis gaan. Gewoon dus die lijn vervangen door de andere en de naam van de .DFF en .TXD vervangen ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

k heb het ff geprobeert en bij de laatste 10 files stopte hij en gaf een foutmelding (gvd.) alle mods kwijt...

hopelijk kan dit (door mezelf) snel gefixt worden, maar ik hebb presies 3,5 gb geheugen te wienig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...