Jump to content

Vice City in een venster?

Sef

Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand hoe ik gta vice city in een venster kan openen? Dit vraag ik omdat alt+tab uit niet werkt. Dan krijg ik het "de

Windows muis" te zien, en dan kan ik niets meer totdat ik mijn computer opnieuw heb opgestard. Het is tevens handig, want dan kan ik de site van wikigta er gewoon naast zetten.

Sef

PS: Dit is wel het topic voor Vice City, maar kan dit ook met GTA 3 of San Andreas?

Bewerkt: door Sef
Delen op andere websites

Jammergenoeg vind ik uw antwoord iets te onduidelijk. Toch bedankt.

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om VC in een venster te spelen. Je kunt het echter wel proberen. Klik met je rechtermuisknop op de .exe van Vice City en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar het tabblad 'snelkoppeling' en kies bij 'uitvoeren' de meest geschikte optie. Mocht dat niet werken, dan is het ook mogelijk om via de [sTART] toets terug naar het bureaublad te switchen: .

Krijg je overigens die 'witte muis' enkel, klik dan gewoon onder in je taakbalk. Dat doe ik ook altijd, en meestal klik je het proces Vice City dan weer aan zodat hij hem weer opent. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...