Sef Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Hallo, Weet iemand hoe ik gta vice city in een venster kan openen? Dit vraag ik omdat alt+tab uit niet werkt. Dan krijg ik het "de Windows muis" te zien, en dan kan ik niets meer totdat ik mijn computer opnieuw heb opgestard. Het is tevens handig, want dan kan ik de site van wikigta er gewoon naast zetten. Sef PS: Dit is wel het topic voor Vice City, maar kan dit ook met GTA 3 of San Andreas? Bewerkt: 11 november 2007 door Sef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) met maplestory dat heb je ook in zon scherm als gta maar maplestory kreeg ik wel in een venster maar gta III ook een keer maar vc of sa weet ik niet Bewerkt: 11 november 2007 door KoenKucharek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sef Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Jammergenoeg vind ik uw antwoord iets te onduidelijk. Toch bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Jammergenoeg vind ik uw antwoord iets te onduidelijk. Toch bedankt. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om VC in een venster te spelen. Je kunt het echter wel proberen. Klik met je rechtermuisknop op de .exe van Vice City en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar het tabblad 'snelkoppeling' en kies bij 'uitvoeren' de meest geschikte optie. Mocht dat niet werken, dan is het ook mogelijk om via de [sTART] toets terug naar het bureaublad te switchen: . Krijg je overigens die 'witte muis' enkel, klik dan gewoon onder in je taakbalk. Dat doe ik ook altijd, en meestal klik je het proces Vice City dan weer aan zodat hij hem weer opent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Ctrl + Alt + Delete werkt ook goed, dan krijg je taakbeheer. Je kan gewoon het venstertje van taakbeheer dan afsluiten en je bent dan ook op je bureaublad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2007 Dxwnd is het programmaatje waar je Maplestory in een venster mee kan spelen. Misschien dat je kan proberen om Vice City ermee te "Vensteren" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2007 Probeer Alt + Enter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.